צרכנות

שיווק באמצעות תוכן – pronline

אחד מהטרנדים החמים בעולם השיווק הדיגיטלי נקרא Content Marketing. שיטת שיווק זו, שנקראת גם שיווק באמצעות תוכן, מאפשרת לייצר תכנים איכותיים שמושכים גולשים לאתר שלכם וגם תורמת לקידום האתר מבחינה אורגנית וכן לתדמית של העסק שאותו מפרסמים.

יש הרבה דרכים לבצע שיווק באמצעות תוכן. בחלק מהמקרים נהוג לפרסם מאמרים שיווקיים באתרים גדולים ברחבי האינטרנט וכך לתרום לדימוי החיובי ברשת של העסק וגם לפנות לקהלי יעד רלוונטיים חדשים.

כאשר מבצעים שיטת שיווק זו, חשוב לייצר תכנים איכותיים, מקוריים ויצירתיים. יש הרבה מקום לדמיון כאשר משווקים באמצעות תוכן ברשת. כך ניתן, למשל, לייצר כתבה שבה מראיינים בלוגרים או מובילי דעת קהל ולאחר מכן לבקש מהם לקשר מהאתר שלהם אל הכתבה. ניתן גם להשתמש בתוכן גרפי וויזואלי או אף בסרטונים שאותם מקדמים ביו טיוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברת PRONLINE מתמחה ביצירת שיווק באמצעות תוכן על ידי רכישת כתבות יח"צ במגוון רחב של אתרים ברשת. היתרון הגדול של השיטה הזו הוא שניתן לבחור אתר לפרסום הכתבה מתוך היצע גדול מאוד של אתרים שהחברה עובדת מולם. כך, אם אתם משווקים לקהל יעד בגיל מסוים או ממגזר מסוים, אתם יכולים לבחור בקלות את הפלטפורמה המתאימה.

יחסי ציבור בעולם הדיגיטלי

החשיבות של עבודת יחסי ציבור באינטרנט נעשתה רבה מאוד בשנים האחרונות. זאת בעקבות העובדה שלקוחות פוטנציאליים מתחילים את מסע חיפוש המידע שלהם לגבי שירותים ומוצרים קודם כל ברשת. על מנת להגיע לאותם לקוחות ולהעביר להם את המסר הנכון בנוגע לעסק שלכם, יש ליצור דימוי חיובי של בית העסק.

בשביל לעשות זאת, חשוב מאוד לבצע עבודת יחסי ציבור אפקטיבית. חלק מהעבודה הזו יכול להיעשות על ידי שיווק באמצעות תוכן. כאשר קהל הלקוחות יהיה חשוף לכתבות שיווקיות שמדגישות את היתרונות שלכם ונותנות מידע חיובי על החברה שלכם – יש סיכוי רב יותר שהוא ייכנס לאתר הבית וייצור קשר.

בנוסף לכך, התוכן השיווקי תורם גם לקידום האתר כאשר הכתבות מתפרסמות באתרים גדולים עם נפח כניסות חודשי גדול של גולשים. האלגוריתם של גוגל מייחס חשיבות לאזכורים של מותגים וחברות, וכן מתייחס לקישור שמופיע בכתבה ומוביל לאתר שלכם כאל המלצה שמעלה את הדירוגים שלו בתוצאות החיפוש.

מהירות היא שם המשחק

כאשר אתם מבצעים שיווק באמצעות תוכן, חשוב מאוד שהכל יתבצע במהירות הרבה ביותר וביעילות הרבה ביותר. חברת PRONLINE שמה דגש על נושא מהירות התגובה. כך, תוך זמן קצר מרגע שאתם יוצרים קשר עם החברה, אתם יכולים כבר לראות את התוכן שלכם באוויר בתוך האתר שבחרתם.

יש באפשרותכם לבחור האם לספק בעצמכם את הכתבה או להיעזר בשירותים של כותבי תוכן מקצועיים שעובדים עם החברה. מכיוון שחשוב שהתוכן יהיה מעניין ומושך לקריאה, כדאי לשקול להיעזר בשירותי הכתיבה המקצועית. התוכן ייכתב על סמך המידע שיתקבל מכם, בעלי העסק, ויהיה מקורי ומרתק.

קבלת תוצאות מוכחות עם PRONLINE

בעידן בו התחרות בעולם הדיגיטלי היא כה גבוהה, חשוב מאוד שפרסום הכתבות יתבצע במהירות. חברת PRONLINE מציגה תוצאות מוכחות בשטח בתחום זה ויכולה להתגאות במספר גדול של לקוחות שמפרסמים באמצעותה באופן קבוע תכנים שיווקיים באתרים גדולים מכל הסוגים.

השירות הזה של שיווק באמצעות תוכן יכול לחסוך לכם משאבים רבים של זמן וכסף בזכות התוצאות שהוא מביא. כך ניתן לחסוך כסף על אמצעים אחרים של שיווק, שיכולים להיות פחות יעילים עבורכם.

אם אתם רוצים לקדם את החברה שלכם ברשת וליצור לה מוניטין חיובי שמשפיע על לקוחות – שיווק באמצעות תוכן הוא הפתרון המושלם עבורכם.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח