מבזקים

הליכוד: ערוצים 12 ו-13 ממשיכים לשמש זרוע תעמולה להפגנות השמאל

ממפלגת הליכוד נמסר לפני זמן קצר (שבת): "ערוצים 12 ו-13 ממשיכים לשמש זרוע תעמולה להפגנות השמאל האנרכיסיטיות. הם עושים מאמץ נואש לשטוף את המוח של הציבור, במטרה להפיל ראש ממשלה חזק מהימין. הם נותנים פרסום חינם ואינסופי מכמה מוקדי שידור בניסיון לתדלק את הפגנות השמאל ומתוך ניסיון שקוף לנפח את חשיבותם ומשקלם. לעומת זאת, הם מתעלמים מהאופי האלים של ההפגנות ומהקריאות הנשמעות בהם לרצוח את ראש הממשלה ובני משפחתו. הטלוויזיה בצפון קוריאה יכולה ללמוד מהם, אבל הציבור לא קונה את זה. ראש הממשלה נתניהו ימשיך לעבוד מסביב לשעון, להילחם בקורונה ולחזק את כלכלת ישראל. ראש הממשלה קורא לכולם להתלכד במאמץ זה ולהתעלם מקמפיין ההסתה המסוכן של התקשורת."

2 תגובות

  1. גליקמן בקושי מסוגל להגיד 3 מילים ברצף מעצמו, בפרקליטות מחייבים אותו לדקלם. דרעקר וברוכי קיבלו את אות יקיר מנדלבליט. "נשיא" המדינה חבר קרוב של הפדופיל. לשניהם חסר…

  2. יש לכבד את תוצאות הבחירות , ולאפשר הקמת ממשלה שקיבלה את אחוזי ההצבעה הגדולים , שבמידה ותהיינה מפלגות שהבחרים שלהם , יחבלו במאמצים של המפלגה הגדולה להרכיב ממשלה , מומלץ שלא יעשו זאת , מכיוון שזה יכול לקרות גם להן , במידה ויקבלו רוב בבחירות, גם להן לא יאפשרו להרכיב ממשלה , ומדינת ישראל תהייה במצב של חוסר יכולת לתפקד , בנושאים חשובים רבים .

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח