חדשות הארץ

התנועה לאיכות השלטון: לא נוותר ולא ניתן שישתיקו אותנו

משטרת ישראל מגדרת את פעילי התנועה לאיכות השלטון כעת מחוץ לביתו של ראש הממשלה בקיסריה. לטענת התנועה, בניגוד להבנות ולהסכמות, המשטרה החליטה לחסום את המחאה ויצרה מכלאות מחאה ומאפשרת למפגינים להפגין בתוכם בלבד.

פעילי התנועה הגיעו לפני זמן קצר (שישי) לקיסריה כדי למחות בסמוך לביתו הפרטי של רה"מ, ולהשמיע קול זעקה בשם עשרות אלפי אזרחים ואזרחיות שלא מצליחים לסגור את החודש. אבל, לדבריהם, עוד לפני שהתחילו להפגין, כוחות המשטרה בשטח נערכים בכוחות מתוגברים במטרה למנוע הפגנה חוקית. עשרות שוטרות ושוטרים, בליווי המכת״זית, חסמו את כל נקודות המפגש בקיסריה.

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, ד"ר אליעד שרגא שנמצא אף הוא בהפגנה אמר: "לא ניתן למשטרה לדכא את החופש להפגין. לא יעלה על הדעת שהמשטרה תגדר אזרחים ואזרחיות בהפגנה חוקית, ותמנע מהם להשמיע קול זעקה נגד ממשלה שלא דואגת להם. לא נוותר ולא ניתן שישתיקו אותנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הפגנה של פעילי התנועה לאיכות השלטון בקיסריה
הפגנה של פעילי התנועה לאיכות השלטון בקיסריה
הפגנה של פעילי התנועה לאיכות השלטון בקיסריה
הפגנה של פעילי התנועה לאיכות השלטון בקיסריה

3 תגובות

  1. אליעד שרגא זה שש שנים מנהלים בהרצליה שחיתות רחבת הקף ובמיוחד ברחוב שלי אין יום ואין לילה יש צילומים על הנעשה מזוודות מזרונים ספות עולות לתושבים ויורדים כסף להלבנה ומשטרת ישראל אומרת אין כלום החיים שלנו הפכו לגיהנום אין רגע של שקט מכוניות מגיעות לעשות עסקות כולם מתחבקים מתנשקים אחד קורה לזה בורסה שני החיים הטובים ואיחוד משפחות משטרת ישראל תומך ועומדת מאחורי זה וגם הקהילה וביניהם אנשי פשע חרדים יפה נפש וערבים רחוב קטן ללא מוצא רחוב ללא הפסקה

  2. זה לא קש;ר לממשלה.הם רוצים דם ובלי קשר. בשביל 10% מהחיים על האדמה

  3. בושה! במקום שנאשם אחד בפלילים יישב בכלא, הוא כולא מיליוני אזרחים חפים מפשע!!

Back to top button