חדשות הארץ

המשטרה השלימה היערכותה לקראת המחאות ברחבי הארץ בסופ"ש

משטרת ישראל הודיעה היום (שישי) כי השלימה את היערכותה לקראת המחאות המתוכננות להתקיים בסופ"ש הנוכחי ברחבי הארץ. מאות שוטרים גלויים וסמויים, יתפרסו במוקדים השונים ויהיו ערוכים במספר מעגלי אבטחה וסדר לקראת המחאות הצפויות, בין היתר, בגן צ׳ארלס קלור בתל אביב, בסמוך למעון רוה"מ בירושלים ובעיר קיסריה.

בעקבות המחאות השונות, יתכנו חסימות ושינויים בהסדרי התנועה באזורי המחאות ובסמוך אליהן. מומלץ לציבור הנהגים להתעדכן אודות החסימות והשינויים הצפויים בהסדרי התנועה.

המשטרה הדגישה כי היא תפעל לאפשר לכל אדם את חופש הביטוי והמחאה כחוק. לצד זאת, המשימות המרכזיות של השוטרים הן: לשמור על הסדר הציבורי, לשמור על שלום הציבור ובטחונו בתוך ההפגנות ומחוצה להן, לפעול נגד אלימות מכל סוג שהיא, לאכוף את החוק והתקנות ככל שידרש ולהכווין את התנועה בהתאם לצורך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת ההיערכות למחאות, המשטרה קבעה תנאים לקיומן באופן מוסדר ובטוח.

המשטרה הודיעה כי יחד עם זאת נוכח העובדה שמספר מחאות בתקופה האחרונה הפכו להפרות סדר וכללו אלימות של מפגינים וכלפיהם, המשטרה נערכת עם כוחות ואמצעים גם לכך.

"אנו קוראים לציבור המשתתפים במחאות ובכלל, להישמע להוראות השוטרים, לשמור על המחאה נקייה מאלימות וכן להקפיד על קיום החוק והתקנות, ובפרט עטיית מסיכות פנים בכל מהלך המחאה. המשטרה לא תאפשר לאף אדם להפוך את המחאה למפגן אלימות כלפי שוטרים, אזרחים או רכוש. התפרעויות אלימות, הפרות חוק וסדר וונדליזם יטופלו בנחישות ויאכפו בהתאם. גם בתקופה מורכבת זו, נמשיך לאפשר את קיומן של מחאות בגבולות החוק, אולם לא נאפשר אלימות מכל סוג שהיא והפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק." ציינה המשטרה בהודעתה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. לכל אזרח יש אפשרות להפגין אבל רוב ההפגנות בלי רשיון והמשטרה מאשרת למה

Back to top button