חדשות הארץ

ממשיכה ההערכות בכנרת לקראת מועדי 'עיד אל אדחא' ו'בין הזמנים'

איגוד ערים כינרת איחל היום (חמישי) חג שמח לתושבים המוסלמים בחגם ומציין כי נמשכת ההיערכות בכלל התחומים, בחופי האיגוד לקראת עשרות אלפי הנופשים הצפויים להגיע בתקופה הקרובה, מועדי 'עיד אל אדחא', המתחיל היום במגזר המוסלמי, ותקופת 'בין הזמנים', ימי החופשה של הציבור החרדי.

צילום: איציק לוי איגוד ערים כינרת

"חופי איגוד ערים כינרת ערוכים לקבלת הקהל הרב הצפוי במועדים אלו, מכלל המגזרים, הנהנים בבילוי בכינרת. כחלק מההיערכות יתוגברו כוחות השיטור והפיקוח בחופי הכינרת, בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל והשיטור הימי. כמו כן, פועל מוקד מצלמות האבטחה, המשדרות למוקד מהחופים, לאורך כל היממה. בנוסף על פי יזמת מועצת איגוד ערים מוקמת החל מאתמול, במקטע 13 בחוף גולן, גדר הפרדה לקיומו של חוף מופרד נוסף לכינר, לטובת הציבור החרדי, לתקופה מוגבלת של בין הזמנים המתחיל ב 2 באוגוסט", נאמר מטעם איגוד ערים כנרת.

צילום: איציק לוי איגוד ערים כינרת

החוף הנפרד הנוסף, הוקצה לציבור החרדי בפרט ולכל אזרח בכלל, שירצה לשהות בחוף מופרד בהתאם להנחיות ההפרדה בחוף. ובימי שבת יפתח החוף לכלל הנופשים. הקצאת החוף הינה יוזמה מבורכת של מועצת איגוד ערים כינרת, עקב מחסור וזמינות בחופים נפרדים מוכרזים בכינרת, עם פיקוח והצלה, לציבור הדתי חרדי . כאמור, ההפרדה בחוף תתקיים לתקופה מוגבלת של בין-הזמנים, בין ה- ב באוגוסט ועד ל- 21 באוגוסט. הכניסה לחוף המופרד הינה דרך חניון דוגית בלבד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: איציק לוי איגוד ערים כינרת

באיגוד ערים כינרת מבקשים להדגיש כי צוות מנהלי החופים, צוותי הניקיון וההסברה עושים רבות בכדי שלכל הנופשים יהיו חופים ערוכים ונקיים, ומבקשים להשליך את האשפה רק בפחים המיועדים לכך ולא להשאיר אשפה בשטח, המזהמת את המים והסביבה. הכניסה לחוף המופרד הינה דרך חניון חוף דוגית, החולק עם חוף גולן חניון משותף.

פרטים על חופי איגוד ערים כינרת ניתן לקבל חינם בכוכבית כינרת 55477*.

Back to top button