צרכנות

מחזירים את השיער לקרקפת

כולנו היינו רוצים שהשיער הבריא והחזק שלנו יישאר אתנו לתמיד, אבל זה לא כך, כי הקרחת מגיעה בסופו של דבר. בעוד שישנם גברים המסוגלים להשלים עם המראה החדש שלהם ואפילו לסגנן אותו, אחרים היו רוצים להחזיר את השיער שאבד. הקרחת, בייחוד אם היא מגיעה בגיל צעיר, גורמת לא פעם לרגשי נחיתות ועשויה לפגוע בביטחון העצמי. עד כדי כך שישנם גברים המסתובבים עם פאה, או נמנעים מלצאת לדייטים ולמפגשים חברתיים. למרבה המזל, בימינו קיים פתרון איכותי שנועד להחזיר את השיער לקרקפת: השתלת שיער. 

קיימות כמה שיטות להחזרת השיער. דבר ראשון, ישנו מסלול שנקרא "מסלול שימור". הוא מיועד בעיקר לגברים שיש להם עדיין שיער, וניתן לבצע פרוצדורה כדי לשמר אותו. במקרה זה, לא מציעים השתלת שיער, אלא שימור שיער. עם זאת, כאשר מדובר בהתקרחות רצינית, כדאי לבצע השתלת שיער בחו"ל. השתלת השיער מתבצעת על ידי השתלת זקיקי שיער אל תוך הקרקפת בהרדמה מקומית. בתום הטיפול, המטופל זקוק לכ-4 ימי החלמה, כאשר אחריהם עשוי המטופל לחוש במעט כאבים ואי נוחות. אבל זה שווה את זה, כי בסיום התהליך מתקבל ראש מלא בשיער בריא, לפי כל הדרישות.

 ליווי לחו"ל לאורך כל הדרך

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השתלת שיער בחו"ל, או ליתר דיוק בטורקיה, היא הדרך שלכם לקבל בחזרה את השיער שאבד. My Hair, המרכז הבינלאומי להשתלות שיער, מציע שני מסלולים עיקריים שאפשר להשתלב בהם כדי לקבל את השיער בחזרה (בהנחה שהמסלול לשימור השיער אינו מתאים).

המסלול הראשון הוא המסלול המהיר. הוא מיועד לכל מי שאוהב לטוס לחו"ל ועשה זאת בעבר, ומי שיודע להתמצא במדינה זרה. מסלול זה כולל הטבות כמו הסעות צמודות לטיפולים בבתי חולים, 2 לילות במלון איכותי (כולל ארוחת בוקר) וכן ליווי קבוצתי – קבוצת וואטסאפ וליווי בשיחות וידאו או בזום.

המסלול השני הוא מסלול VIP המיועד למטופלים המעוניינים בליווי ישראלי צמוד לאורך כל המסע. ואכן, עבור רבים לא מדובר במסע פשוט, בייחוד כאשר נמצאים במדינה זרה. בנוסף לליווי, המסלול כולל הסעות, 2 לילות בבית מלון וכן טיפול PRP לשיער.

לא משנה באיזה מסלול אתם בוחרים, הצוות המקצועי של My Hair מלווה אתכם לאורך כל הדרך ודואג לכם מהרגע שהחלטתם לבצע השתלת שיער ועד לביצוע ההשתלה שתשנה לכם את החיים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח