משפטי/פלילי

"הרצח בוצע באכזריות מיוחדת": תושב זרזיר נשלח למאסר עולם על רצח אחותו

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר לפני זמן קצר (שלישי) מאסר עולם וחמש וחצי שנות מאסר על חוסין רחאל מבית זרזיר לאחר שהורשע בשנה שעברה בחטיפה, רצח והצתת גופת אחותו המנוחה רנין רחאל ז"ל בת 19 ביום רציחתה.

מעובדות כתב האישום עולה כי בשל עזיבתה של המנוחה רנין רחאל, אחותו של הנאשם, את הבית ואורח החיים שניהלה, שלא היו לרוחו החליט הנאשם לרצוח אותה.

ב- 12/01/16 הצטייד הנאשם בפטיש ובחומר דליק, הגיע לאזור הסמוך לכפר משהד, בו הייתה המנוחה, וחטף אותה בכוח. לאחר מכן הוביל אותה לחורשה מבודדת הסמוכה ליישוב חנתון, ושם הכה אותה באמצעות פטיש, הפילה ארצה והמשיך להכות בראשה באמצעות הפטיש כ-11 פעמים עד שניפץ את גולגולתה. בהמשך, שפך הנאשם את החומר הדליק על המנוחה, הציתה ונמלט מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהכרעת הדין מחודש יוני 2019 קבע בית המשפט כי "מעשי הנאשם בכללותם, העבירות הנלוות שביצע, כמו גם הברוטליות שבה נקט בעת הרצח, מחייבים את המסקנה, כי הרצח בוצע באכזריות מיוחדת ואף תוך התעללות במנוחה. הנאשם לא שעה לתחנוני המנוחה והכה אותה באמצעות הפטיש, הפילה ארצה והמשיך להכות בראשה באמצעות הפטיש כ-11 פעמים, עד שניפץ את גולגולתה. הנאשם לא הסתפק בכך, שפך על המנוחה חומר דליק והציתה."

כל אלה מבטאים את האכזריות המיוחדת בה נקט הנאשם, כמו גם את הסבל שגרם למנוחה, נוסף למעשה ההמתה עצמו.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה
Back to top button