אינטרנט

אהבה מעבר לפינה

לכל אחד יש את השכן שכבר מזמן הפך להרבה יותר מ"ההוא שגר ממול" ואפשר לבקש ממנו כוס חלב כשנתקעים בלי, אלא הפך לחבר של ממש. עם זאת, לפעמים גם כשאנחנו חושבים שאנחנו מכירים די טוב את השכנים שלנו, פתאום מתגלה עוד פרט משותף חדש ומפתיע. כך קרה לאולגה עם שתיים משכנותיה ומאז קשרי השכנות ביניהן רק התחזקו.

לפני שהכירה את בעלה, אולגה הייתה מנויה לאתר "שליש גן עדן" במשך שלוש שנים ויצאה עם לא-מעט בנים דרך האתר. "כשבעלי שלח לי הודעה וראיתי שהוא קטן ממני ביותר מארבע שנים, שלחתי את ההודעה שלו לפח האשפה הווירטואלי… היו לי מספיק דייטים בני גילי. עניתי לו רק שנה אחרי זה, כשמצאתי את ההודעה הישנה ופתחתי אותה שוב… 'אני נותנת לך צ'אנס', אמרתי לו, משם הכול היסטוריה, והיום כבר יש לנו שלושה ילדים… את בעלי הכרתי בזכות הקב"ה, אבל השליח שגרם לזה לקרות הוא אתר 'שליש גן עדן'" היא מספרת בחיוך.


אך יום אחד הסתבר שאולגה היא לא היחידה בשכונה שפגשה את החצי השני שלה דרך האתר. ממש לא. אולגה גילתה להפתעתה שגם שתיים מהשכנות שלה הכירו את הבעליהן ב"שליש גן עדן". זה קרה כששכנותיה הגיעו אליה לפעוטון הביתי. "אחת השכנות רצתה לשים את הילד שלה במשפחתון שלי, אז התחלנו לדבר כדי להכיר אחת את השנייה טוב יותר", היא נזכרת ברגעים שבהם שתיהן הבינו שיש להן משהו מיוחד שמחבר אותן, "דיברנו על כל מיני דברים, ופתאום סיפרתי לה שהכרתי את בעלי ב'שליש גן עדן', ומיד גם היא קפצה ואמרה: 'היי, גם אני הכרתי באתר שליש גן עדן!'. אותו דבר קרה עם אמא נוספת. מאז כבר עברו כמה שנים והן חברות טובות שגרות באותה שכונה ושומרות על קשר קבוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בינתיים אולגה מטפחת את דור העתיד של "שליש גן עדן". "כשאני מטפלת בבת של החברה שהכירה את בעלה ב'שליש גן עדן'", היא אומרת בהומור, "אני מרגישה כאילו אני מגדלת את הדור הבא של 'שליש'…".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח