חדשות הארץמבזקיםסרטונים

תיעוד אישה נאזקת לעיני ילדיה עורר זעם ברשת, המשטרה: פרסום כוזב

ברשתות החברתיות הופצו היום (ראשון) חלקי וידאו שונים המתעדים מעצר של אישה בקניון מלחה בירושלים. הסרטונים גררו תגובות זועמות רבות מצד הגולשים שמתחו ביקורת קשה על התנהלות השוטרות שביצעו את המעצר של האישה.

במשטרה הגיבו לסרטון ופרסמו תיעוד ממצלמת הגוף של השוטרת וממצלמת אבטחה של הקניון אשר מציג את האירוע באופן שונה או לפחות מציג את הצד של האישה שנראית לכאורה מקללת ותוקפת את השוטרת.

בהודעת המשטרה נמסר כי "בהמשך לתיעוד חלקי שהופץ ברשתות החברתיות אודות מעצר אישה בשעות הצהריים בקניון מלחה בירושלים, נבהיר כי מדובר בתיעוד שאינו משקף את המציאות כלל ונועד להכפיש את השוטרות שפעלו במקצועיות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי הודעת המשטרה: "האירוע החל לאחר ששוטרים שפעלו במקום הבחינו באישה כשהיא לא עוטה מסיכה על פניה כנדרש בניגוד לתקנות. כאשר ביקשו ממנה להזדהות במשך מספר פעמים, היא סירבה, עד שלבסוף הזדהתה לאחר שהשוטרות הסבירו לה כי אינן מעוניינת לעכב אותה, בעיקר בשל העובדה כי נמצאת יחד עם ילדיה. לאחר שנרשם נגדה דו"ח היא שוחררה לדרכה למרות שגידפה את השוטרות.

לאחר מספר דקות, שבה החשודה אל השוטרות שכבר המשיכו בפעילותן, תוך שהיא שוב לא עוטה את המסיכה כנדרש על פניה, וניסתה לחטוף את מכשיר הטאבלט מידה של השוטרת. בשלב זה השוטרת הודיעה לאישה שהיא עצורה בגין תקיפת שוטר, ולאחר שהתנגדה למעצר, נאלצו השוטרות לאזוק אותה, כל זאת תוך שהאישה ממשיכה לגדף ולקלל את השוטרות לנגד עיניי ילדיה. בנה כבן ה 14 עוכב גם כן לאחר שתקף את השוטרות."

"כפי שניתן לראות בתיעוד המצורף ממצלמות האבטחה: השוטרות עטו מסיכות על פניהן, ואלו נתלשו מפניהן ע"י החשודה עת התנגדה למעצר. לאחר שהובאה לתחנת המשטרה וטרם חקירתה, החשודה התנצלה בפני השוטרות על התנהגותה הפסולה, ולפנים משורת הדין, הוחלט לשחררה ללא נקיטת כל הליך פלילי נגדה."

תגובה אחת

  1. שחררו את האנשים כבר מהמסיכה הזאת… לא נושמים בלי מסיכה אז עם מסיכה בחום הזה??? המשטרה צריכה לגלות יותר אנושיות… במקרה הזה הייתה צריכה השוטרת לבקש מהאישה לשים מסיכה ולהמשיך הלאה בחיים שלה… למה כל זה???

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח