צרכנות

מה מושך ישראלים רבים כ"כ להר הכסף 2

יש הרבה הרים שהיינו שמחים לטייל עליהם בעולם. הרי ההימלאיה, הר האוורסט, הר פוג'י ופיץ רוי הם רק חלק מההרים המפורסמים שנשמח לטייל בהם, אבל הטיול בהם מצריך מאיתנו התארגנות פיזית ונפשית וכמובן הוצאה כספית גדולה. אולם יש הר אחד שכל הישראלים נמשכים אליו, והוא לא יצריך מכם שום הוצאה כספית ובוודאי לא התארגנות פיזית ונפשית. מדובר כאן על הר וירטואלי שהוא למעשה מיזם של רשות שוק ההון ומשרד האוצר הישראלי, אז בואו נבין יחד מה מושך ישראלים רבים כ"כ להר הכסף 2?

מה זה בכלל הר הכסף 2?

מיזם הר הכסף 2 הוא מיזם שמחזיק במטרה חשובה מאוד. בוודאי שמעתם לא פעם על כך שקופת המדינה מחזיקה במיליארדי שקלים ששייכים בעצם לציבור, פשוט שהציבור אינו מודע לקיומם ובוודאי לא יודע שהוא יכול לבקש ולקבל אותם בחזרה. אז כן, הר הכסף 2 הוא מיזם שבעצם מרים כאן את הכפפה ואומר – חברים, אל תדאגו, אני אעזור לכם.

אחרי שתמלאו כמה פרטים אישיים יישלח אליכם לתיבת המייל דו"ח מפורט ובו רשימה מסודרת של הגורמים שאצלם עשוי להימצא עבורכם כסף אבוד שיכול, בתהליך לא ארוך, לשוב אליכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה מושך ישראלים רבים כ"כ להר הכסף 2?

אין אדם בעולם שיגידו לו – "היי, יש סיכוי שמגיע לך כסף, בא לך לבדוק את זה?" ולא יבדוק. לא מדובר כאן על ארגונים כמו הלוטו שמבקשים מאיתנו למלא טפסים בתשלום בשביל הסיכוי שאולי נרוויח קצת כסף, מדובר כאן על כסף ממשי ששייך לנו ושילמנו אותו עבור שירותים כאלו ואחרים – ובגין פערים של תשלום גבוה יותר ממה שהיינו צריכים, מגיע לנו לקבל אותו בחזרה.

על אחת כמה וכמה הישראלים אוהבים את המיזם כיוון שהוא מציע שימוש חינמי לחלוטין, ובינינו, גם לבדוק בחינם וגם יש סיכוי שנקבל כאן כסף בחזרה – מתכון מושלם לנהירה אל עבר המיזם.

למה שיגיע לי כסף בחזרה?

סיטואציות רבות עשויות לגרום לכך שיגיע לכם כסף בחזרה. החלפה בין סוכני ביטוח, מעבר בין דירות או רילוקיישן לחוץ לארץ, העברת בעלות על חברה או סגירה שלה, פטירה של קרוב או קרובת משפחה או תיעוד לא נכון של המעביד שלכם לאורך שנות העבודה אצלו הן רק חלק מהסיטואציות שבגינן יכול מאוד להיות שתוכלו לקבל כסף בחזרה.

אז לא, כנראה שבדיקה דרך הר הכסף 2 ומציאה של כספים אבודים לא תהפוך אתכם למיליונרים, אבל מי מאיתנו היה אומר לא לקבלת סכום כסף, קטן או גדול ככל שיהיה?

איך זה עובד?

מיזם הר הכסף 2 הוא מיזם פשוט ונוח מאוד לשימוש. בהזנת פרטים אישיים בסיסיים תוכלו לקבל את הדו"ח המלא עד לתיבת המייל האישית שלכם. שימו לב – עבור כל מספר תעודת זהות תוכלו לבצע עד 10 בדיקות בסך הכל, לכן חשוב לקיים את הבדיקה בטיימינג הנכון לכם. שיהיה בהצלחה!

 

Back to top button