בריאות

משתיים יוצאים שלושה: שתי אחיות ילדו שלושה תינוקות בהפרש של כשעה

הצוות הרפואי בחדר הלידה בבית החולים קפלן מקבוצת כללית התרגש אתמול (שלישי) מאוד כאשר בשני חדרי לידה סמוכים יילד בהפרש של שעה ו 10 דקות שתי אחיות, גלי הרשקוביץ מקריית עקרון, ושני הולצר גניש מרחובות. גלי ילדה תאומים, בן במשקל 2.300 ק"ג בשעה 3:26 לפנות בוקר ובת במשקל 2.484 ק"ג בשעה 3:50 לפנות בוקר, ושני ילדה בן במשקל 3.800 ק"ג בשעה 5:00 לפנות בוקר.

גלי, שלה יש בן ובת נוספים בבית, סיפרה כי היא הגיעה לאשפוז בבית החולים קפלן לפני כמה ימים בגלל צירים וכשהגיעה לחדר הלידה נאמר לה שגם אחותה שני נמצאת בחדר סמוך. "תארנו לעצמנו שנלד בתאריכים סמוכים אך לא האמנו שהלידות יהיו באותו הלילה", היא אומרת.

שני, שלה יש בת נוספת בבית, הוסיפה שהתקשרה לאימא שלה וביקשה שתגיע לשמור על הילדים בבית כי היא נוסעת לקפלן ללדת ואז היא אמרה לה שהיא כבר שומרת על הילדים של גלי שנמצאת גם בחדר הלידה בקפלן, ולכן שני הקפיצה את אבא שלה. "סבא וסבתא התרגשו מאוד כי קיבלו שלושה נכדים ביום אחד…".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גלי ושני ביקשו להודות לצוות המסור והתומך בבית חולים קפלן. "הם נותנים מעצמם המון גם בתקופה לא פשוטה זו, האנושיות והאכפתיות שלהם מעל הכל. זה מה שהיולדת הכי צריכה לפני, במהלך ולאחר הלידה, ועל כך תודתנו מכל הלב".

צילום: אופיר לוי
Back to top button