אינטרנט

"אף אחד לא דמיין שנתחתן כל כך מהר": שלושה אחים, שלוש חתונות, בשנה אחת

על החוף, בטיסה מעל שמי הארץ ובמצולות הים: שלושה אחים התארסו לבחירי ליבם והתחתנו באותה השנה. עכשיו, בני משפחת יזדי מספרים על אותה שנה מסחררת, ההצעות המיוחלות, וגם נותנים כמה טיפים לאלו שעדיין מחפשים.

לימור (37) כבר כמעט התייאשה מאתרי הכרויות. "הייתי רשומה לאתרי היכרויות לא דתיים ולצערי ראיתי שיש בהם המון בחורים לא רציניים. אחרי שהבנתי שזאת המציאות שם, החלטתי להירשם לאתר שייתן לי מענה מתאים. וב"ה, נרשמתי ל'שליש גן עדן' והתמזל מזלי והכרתי שם מישהו רציני. הוא הציע לי נישואין על חוף הים באילת אחרי שנתיים של היכרות, אבל כבר תוך כדי שיצאתי איתו, האחים שלי התלהבו מהאתר ולפי הצעתי נרשמו גם כן לאתר".

ליאב (33) ולירן (30), אחייה הקטנים של לימור ראו את ההצעות הרבות שאחותם מקבלת והחליטו גם הם לנסות את מזלם. "נרשמנו לאתר לפי הסדר, ממש מהגדולה לקטן" מספר ליאב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יח"צ

וזה עבד.

שלושת האחים התחתנו בפרק זמן של שנה אחת, ממש לפי הסדר: תחילה האחות הבכורה, לימור, אחריה האח האמצעי, ליאב, ולבסוף לירן, האח הצעיר. "אף אחד לא דמיין שנתחתן כל כך מהר ואחד אחרי השני", מסכם ליאב.
ההתכתבות בין ליאב לעדן התחילה פחות משנה אחרי שנרשם לאתר: "התחלתי להתכתב עם עדן וכבר אחרי התכתבות אחת החלטנו שזהו, נפגשים. אצלה, אגב, זו הייתה ההתכתבות הראשונה אי פעם עם מישהו באתר. אחרי עשרה חודשים של היכרות הצעתי לה נישואין במהלך טיסה בשמי הארץ".

החיפוש אחר "האחת" של כמה אחים במקביל הוביל גם לקשיים ייחודיים.

"אחרי שבוע של שיחות החלטנו להיפגש" מספר לירן אבל פה נכנס לסיפור אחיהם הצעיר, שגם התחיל לצאת עם מישהי שהכיר באתר. "התברר שהוא קבע איתה דייט בדיוק לאותו יום שאני קבעתי… היינו רווקים וכדי לנסוע לפגישות היינו לוקחים את הרכב של ההורים, וכשבאתי לקחת את הרכב גיליתי שהוא הקדים אותי ונשארתי בלי כלי תחבורה… מיד ביקשתי סליחה מאשתי לעתיד וקבענו תאריך חדש. בסוף נפגשנו בפארק וישבנו לדבר". גם פער הגילים בין לירן ורעות יצר סיטואציה משפחתית משונה. "אשתו של אחי הצעיר למדה באולפנה עם אשתי", צוחק לירן "לא חששתי מזה שהיא קטנה ממני בחמש שנים. להפך, תמיד רציתי להתחתן עם מישהי צעירה ממני. אשתי, לעומת זאת, קצת היססה כי היא תמיד אמרה: 'אני עם מישהו מעל גיל 25 לא יוצאת'. ובכל זאת, כששלחתי לה הודעה היא ענתה לי".

למה דווקא באתר הכרויות?

"אחד היתרונות של אתר הכרויות לדתיים זה שהוא מאפשר לך חיפוש של בת זוג באמצעות פילוח מדויק מאוד" קובע לירן. "מהניסיון שלי, כשהולכים לשדכן, הוא שולח לך הצעות פעם ב… ואתה מקבל הצעה שהיא באמת טובה רק פעם בהמון זמן. אני לא בררן, אבל קיבלתי הצעות מועטות שרובן בכלל לא היו רלוונטיות, ככה שזה לא היה מוצלח מבחינתי. האתר, לעומת זאת, מאפשר לך ניהול עצמי, כך שאתה לא תלוי באף אחד אחר ובעצם מנהל בעצמך את השידוכים שלך" הוא נזכר. בנוסף, כשזה מגיע לרגע האמת, האתר 'שליש גן עדן', שכבר לקח חלק בשידוכם מוצלחים של זוגות רבים, ידע איך לעזור. "אחרי תקופה בקשר פנו אלי מהאתר וגיששו מה המצב… אם זה מתאים הם גם מציעים לזוג שהכיר דרכם הנחות על אולמות, להקות וכל שאר הדברים שצריך כדי להתחתן בצורה הכי שמחה".

"הצעה בלתי נשכחת"

לליאב, שתמיד אהב גבהים, לא היה ספק שהוא יציע לאישתו נישואין בשחקים: "אני גם אוהב לקפוץ באנג'י ולצנוח צניחה חופשית וטסתי לא מעט פעמים לפני זה, ככה שהאוויר היה המקום הטבעי עבורי להציע בו נישואין. לה, אגב, זו הייתה הטיסה הראשונה בחיים, ככה שהיא התרגשה קצת גם לפני הצעת הנישואין…".
ליאב דאג שההצעה תהיה הכי רומנטית שאפשר. "כשהגענו לנקודה מסוימת, היא ראתה על הקרקע שלט ענק שהכנתי עם המילים 'עדן, התינשאי לי?'… במקביל הוצאתי טבעת והיא אמרה 'כן'".

גם התכתבותו של לירן נשאה פירות. לירן ורעות יצאו יחד כמה חודשים אבל כבר מההתחלה הוא הבין שרעות היא האישה המיועדת. את הצעת הנישואין הוא בחר לתת במקום הכי נסתר שיש: בעומק הים. "לא רציתי להציע נישואין בפומבי כי לא כל דבר צריך לפרסם", הוא מסביר, "אז הצעתי לאשתי נישואין בתוך המים, במקום שהוא אולי הכי רחוק מהעין. בגלל שגם היא וגם אני בכלל לא יודעים לצלול, לקחתי לנו קורס צלילה עם צוללנים, לי צוללן ולה צוללנית. לא סיפרתי לה שזו הולכת להיות צלילת נישואין, וגם היא לא חשדה, כמובן. אחרי שירדנו לעומק של חמישה מטרים, פתחתי את הרוכסן של חליפת הצלילה וחשפתי את החולצה שלבשתי מתחת – שעליה היה כתוב 'התנשאי לי?'. אחר כך הוצאתי את הטבעת שהחבאתי בתוך כיס מיוחד שהיה בחליפת הצלילה. זו הייתה טבעת אמיתית, עם יהלומים וזהב, טבעת ששווה המון, והימרתי איתה על כל הקופה… היא לא הייתה קשורה בחוט או משהו כזה, ככה שאם היא הייתה נופלת לי מהיד מרוב ההתרגשות, היא פשוט הייתה שוקעת במצולות… ובכל זאת האמנתי שאצליח לתת לה אותה בשלום ולא הכנתי שום תוכנית ב' למקרה שהיא תטבע. אמרתי לעצמי 'אני מציע ויהי מה'".

צילום: יח"צ

ואחרי שהאחים מצאו את שאהבה נפשם הם משתפים כמה טיפים לאלו שעדיין מחפשים:

"אחד הדברים הכי חשובים שלמדתי הוא שלא כדאי לדבר עם יותר מדי בני זוג במקביל, אלא להתמקד במי שנראה לך" מספר לירן. "כמובן, גם לא ללחוץ על מי שמצאה חן בעיניך כי זה עלול להרחיק אותה. אחרי שכבר יצרתם קשר ראשוני, עדיף לא לדבר יותר מידי בצ'אטים, אלא ישר לעבור לוואטסאפ כי זה מראה רצינות. עוד נקודה חשובה היא שלא תמיד צריך לשלול על הסף מישהי שנראית לך לא מתאימה. הרבה פעמים במציאות הדברים שונים ובסופו של יום אתה עלול לומר לעצמך 'איך לא הכרתי קודם'. כמובן, יש דברים עקרוניים שאסור לוותר עליהם, כל אחד לפי טעמו וענייניו".

גם לליאב יש טיפ קטן: "כדאי לחפש בחורה שמתאימה לך מבחינה דתית", הוא אומר, "לא להתרחק מהבייס שלך".

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח