מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: דרס את גרושתו ואז דקר אותה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגד בן 44 מטמרה בחשד לדריסת ודקירת גרושתו, בת 44.

לפני כשלושה שבועות, ב- 24 ביוני, התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה אודות גבר שדוקר אישה בעיר טמרה וכי יש לשלוח כוחות רפואה בדחיפות. כוחות משטרה הוזעקו לזירת האירוע והבחינו במים על הכביש וכן בכתמי דם. השוטרים החלו לגבות עדויות מהסובבים ומהן עלה, כי האישה נדקרה על ידי הגרוש שלה. עם קבלת המידע החלו השוטרים בסריקות לאיתור החשוד והחוקרים יחד עם חוקרי מז"פ אספו ממצאים בזירה ופתחו בחקירה. תוך דקות ספורות הגיעו כוחות המשטרה לביתו של החשוד אשר נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת לבקשת המשטרה על ידי בית משפט השלום בחיפה.

חקירת המשטרה העלתה כי יום קודם לאירוע הדקירה שלח החשוד לגרושתו הודעות טקסט בהן רשם לה בין היתר, "כל מילה שרשמת את תשלמי עליה", "אל תדברי יותר מדי, עדיף לך", "תקשיבי את תחזרי הביתה ותחיי את הימים שנשארו לך". בבוקר האירוע המתין החשוד מחוץ לביתה של האישה ועת ניגשה לרכבה, דרס אותה עם רכבו ואז יצא מהרכב והחל דוקר אותה בכל חלקי גופה. האישה פונתה באורח בינוני – על פי גורמי רפואה – לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. על פי החשד, הרקע למעשה היה רצונו של החשוד, כי הגרושה תחזור להתגורר עמו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד עלה מהחקירה, כי בחודש ינואר תקף החשוד את גרושתו, שבזמנו התגוררה עמו ועם אשתו, על רקע סירובה למסור לו את משכורתה. לאחר שליחת הודעות קוליות מאיימות לטלפון שלה- ביניהם "נשבע לך הלילה תראי… מה שבחיים לא ראית, נשבע באלוהים", "נשבע באלוהים אני אחנך אותך", "אני אוציא לך את העדשה מהעין שלך, אני אראה לך"- הגיע החשוד לחדרה כשהוא נועל נעלי עבודה גבוהות, הכה אותה באגרופים, הפיל אותה על הרצפה, דרך על בטנה, בעט בה והטיח את ראשה בקיר. לאחר מכן ירק בפניה וכרך את חולצתה על צווארה וחנק אותה עד שאשתו הרחיקה אותו ממנה. בתגובה הכה החשוד את אשתו, פתח את פיה של גרושתו וירק לתוכו והפסיק ממעשיו רק לאחר שהגרושה בסיוע אשתו ברחה דרך החלון.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה את עבירות האלימות ותפעל בנחישות תוך שימוש באמצעי חקירה מגוונים לאיתורם ולמעצרם של אותם עבריינים במטרה להביאם לדין ולמען שלומו וביטחונו של הציבור."

אילוסטרציה. קרדיט: freepik
Back to top button