מבזקיםתנועה ותחבורה

לא עוצר באדום: נהג מונית עם 191 הרשעות תעבורה, 15 מתחילת שנה

צפו בתיעוד: בימ"ש גזר על נהג מונית עם 191 הרשעות תעבורה, 5 חודשי פסילת רישיון נהיגה לאחר שנתפס ע"י שוטרי אגף התנועה מבצע תוך שעה וחצי 3 עבירות תנועה מסכנות חיים.

במסגרת פעילות אכיפה סמויה של בלשי אגף התנועה נגד נהגים מועדים (רצידיוויסטים) המבצעים עבירות מסכנות חיים ובריונות, נצפה בתאריך 22.5.20 נהג מונית המבצע מספר עבירות חמורות ומסכנות חיים בסמיכות זמנים ביניהן : חציית צומת באור אדום (פעמיים), אי מתן זכות קדימה להולכת רגל ונהיגה בקלות ראש. עם זיהוי חלק מהעבירות, הנהג עוכב לחקירה שהובילה לכתב אישום עם בקשה לפסילת רישיון הנהיגה לזמן ממושך.

כאמור אתמול לאחר שהורשע הנהג, בימ"ש השלום לתעבורה בת"א שדן בתיק, גזר את דינו של הנאשם והשית עליו פסילה של רישיון הנהיגה למשך 5 חודשים בפועל עם קנס ע"ס 2,500 ₪, וכן 6 חודשי פסילה על תנאי לתקופה של 3 שנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתוך גזר הדין עולה כי לחובתו של הנהג קיימות 191 הרשעות תעבורה קודמות מתוכן 15 מתחילת השנה. עוד נאמר ע"י תובע ממחלקת תביעות תעבורה של המשטרה, כי הנהג נעצר לאחר כל ביצוע עבירה והוזהר ע"י השוטר שאם ימשיך לבצע עבירות יוגש נגדו כתב אישום.

באמירותיו סיכם בימ"ש: "מדובר בפגיעה בערך החברתי של שמירת שלום הציבור וביטחונו בדרכים. מידת הפגיעה הינה חמורה נוכח סמיכות העבירות (פחות משעה וחצי), … התנהגותו של הנאשם, המתעלם מהוראות החוק, שוב ושוב, באופן רצידיוויסט, מלמדת על זלזול עמוק בחוק…"

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח