מבזקיםצרכנות

טיפים לשדרוג יום ההולדת של החברה הכי טובה

החברה הכי טובה שלך חוגגת יום הולדת, ואת רוצה שזה יהיה היום הכי טוב בשנה עבורה. בא לך לשמח אותה, להפתיע, לפנק ולגרום לה להרגיש מיוחדת ונפלאה. אחרי הכול, יום הולדת יש רק פעם בשנה, ומי אם לא החברה הכי טובה תרצה לעשות אותו כל כך מוצלח וקסום? במיוחד בשבילך ריכזנו כמה טיפים שישדרגו את יום הולדתה של חברתך, ויחזקו את החברות ביניכן עד מאה ועשרים.

 

לארגן אירוע חברים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אפשרות נהדרת לפנק את חברתך ביום הולדתה היא לארגן אירוע קבוצתי, סוג של מפגש-מסיבה. התקשרי לכל הידידים והחברים וארגני לה מפגש שהיא לא תשכח. אם היא נולדה בקיץ – אין כמו ארוחת בוקר משותפת של החבר'ה במקום עם נוף יפה. אם התאריך נופל על יום יותר חורפי – כדאי למצוא מקום חמים ואינטימי להתאסף בו. הכי חשוב זה לדאוג שהחבר'ה יבואו וישמחו אותה. ברגע שהיא תהיה מוקפת באנשים שהיא אוהבת, גם מפגש ביתי עם פיצה טעימה יכול להיות ערב כיפי ובלתי נשכח עבורה.

 

לצאת בילוי משותף, כי מה יותר כיף מזה?

לא כולן אוהבות מסיבות הפתעה או חגיגות גרנדיוזיות. אבל בינינו, מי לא אוהבת ספא? טיפול זוגי לך ולכלת השמחה יכול לזמן הבילוי המושלם עבורכן. אם אתן דווקא לא בעניין של רוגע, תוכלו לצאת יחד לבילוי אקטיבי יותר כמו סדנת בישול משותפת או סיור טעימות יין חגיגי. העיקר שתצאו לבילוי משותף ומהנה שיוכיח לחברתך כמה היא חשובה לך.

 

להעניק מתנה או גיפטקארד

אין ספק שאת מכירה את החברה שלך מעולה ויודעת מה היא אוהבת, כך שתוכלי לפנק אותה במתנה אישית. אם את חוששת שלא תצליחי לקלוע בדיוק לטעמה, תוכלי להעניק לה  גיפטקארד שיאפשר לה לקבל הנחות ברשתות שונות. כך תוכלי לפרגן לחברתך את המתנה שהיא רוצה באמת, ותגרמי לה להרגיש מאושרת.

 

להעניק משהו אישי

דרך מקובלת לשמח כלת יום הולדת היא להעניק לה משהו אישי. לכן, בין אם את בוחרת באטרקציה משותפת, מתנה או מפגש של כל החברים, אל תוותרי על ברכה. תוכלי לחבר לכבודה מילים אישיות מעומק הלב שיעבירו לה אנרגיות טובות ויעשו לה את היום. כמובן שברכה לא חייבת להיות דווקא מילולית. אם את פחות  מתחברת למילה הכתובה, תוכלי לאפות לה עוגה טעימה או להכין לה פלייליסט עם השירים שהיא אוהבת. העיקר שתצליחי להביע בפניה באופן אישי את אהבתך ורצונך לשמח אותה.

 

והעיקר, שתעשי לןה טוב על הלב

יום הולדת הוא יום אחד בשנה, וזה כיף ונעים שהוא גם מרגיש כך. כחברה הכי טובה, את המועמדת המושלמת לתפקיד המשמחת. הרי אף אחד לא יודע כמוך איך לגרום לילדת יום ההולדת להרגיש נהדר. לפיכך, זה הזמן בו שווה להשקיע עבורה, לשלוף את כל "התותחים הכבדים", לגייס את היצירתיות ולהתמסר לנתינה לחברה הכי טובה.

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח