חדשות הארץמבזקים

קמפיין "הסיפור ממשיך": למעלה מ-2,000 ישראלים חתמו על כרטיס אדי

קמפיין "הסיפור ממשיך", שהוביל המרכז הלאומי להשתלות בשיתוף פייסבוק ישראל, שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר ומקסי דיגיטל הביא לעלייה אדירה במספר החותמים על כרטיס אדי לתרומת איברים: למעלה מ-2.5 מיליוני משתמשים נחשפו לקמפיין ברשתות החברתיות ויותר מ-2,000 ישראלים החליטו בעקבותיו לחתום על הכרטיס.
הקמפיין מחבר לראשונה בין סיפוריהם של תורמים למושתלים על ידי שימוש בפיצ'ר תיוג תמונות באינסטגרם ומביא את סיפורם של נילי דרוקר ששון ז"ל ויאיר יחזקאל חלבלי ז"ל לצד טירן חמצני מושתל ריאות וגל קורין מסיקה מושתלת לבלב, שחייהם ניצלו בזכותם.

קרוב ל-415,000 משתמשים צפו באחד מסרטוני הקמפיין. החשיפה הרחבה לקמפיין משפיעה באופן ישיר על נתוני המצטרפים למאגר החתומים על כרטיס אדי – המרכז הלאומי להשתלות מדווח על עלייה של כ-438% במספר החותמים היומי על הכרטיס, נתון שמעמיד את מספר החותמים הארצי על כרטיס אדי על כמיליון אזרחים.

דבורה שרר, מנהלת השיווק של המרכז הלאומי להשתלות אמרה: "המספרים מדברים בעד עצמם – אזרחים ישראלים רבים מוכנים לחתום היום על כרטיס אדי. הנגשת החתימה על כרטיס אדי באמצעות אתר האינטרנט לצד הפעילות הערה ברשתות החברתיות הובילו מהפכה חברתית שפרצה כל מחסום והוכיחה את עצמה בכמות החתימות המרשימה על הכרטיס. אנחנו מברכים על הקמפיין ומודים לשותפינו לדרך – פייסבוק ישראל, משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר ומקסי דיגיטל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המרכז הלאומי להשתלות קורא לציבור הרחב שמעל גיל 17 ועדיין לא חתום על כרטיס אדי לעשות זאת דרך עמוד הקמפיין בלינק הבא: https://bit.ly/The_story_goes_on_adi_card

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח