מבזקיםפוליטי / מדיני

רה"מ נתניהו: ישראל מצליחה בהתמודדות עם מגפת הקורונה

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב היום (רביעי) בחשבון הטוויטר: "שוב הנתונים העולמיים מעידים על ההצלחה של ישראל בהתמודדות עם מגפת הקורונה, אבל כדי לשמור על המצב הזה, אנחנו חייבים להמשיך עכשיו לקבל את ההחלטות הנכונות. אחרת, אנו עלולים להידרדר לעוד תחלואה ועוד מתים. העיתון הבינלאומי החשוב – הפייננשיאל טיימס (FT) – הציג נתונים על שיעור התמותה העודף (מספר המתים מעל לממוצע ההיסטורי) בעקבות הקורונה, במדינות שונות בעולם. הממצאים מראים שמאז ינואר 2020, ברוב המדינות יש שיעור תמותה עודף בעקבות הקורונה ביחס לממוצע באותו זמן בשנים קודמות."

עוד המשיך ראש הממשלה: "בין שלוש המדינות המוזכרות בדיווח על כך שאין בהן שיעור תמותה עודף, נמצאת מדינת ישראל! חשוב שתדעו זאת, כי בתקשורת לא יספרו לכם. אבל עוד יותר חשוב שנלמד מההישג הזה לגבי ההמשך. עשינו מאמצים כבירים על מנת לשמור על חיי אדם בגל הראשון והצלחנו לצמצמם את הסכנה ואת שיעור התמותה מהמגפה באופן משמעותי. אבל המלאכה לא תמה. גם כעת, כשהגל השני פוקד אותנו ועוד מדינות רבות עולם, עלינו לעשות ביחד את כל שניתן על מנת להמשיך ולהילחם ביחד בהתפשטות הגוברת של הנגיף."

לסיום כתב נתניהו: "שימו לב למספרים: ספרד 56%+ תמותה עודפת, צ'ילה 46%+ תמותה עודפת, בריטניה 45%+ תמותה עודפת, איטליה 44%+ תמותה עודפת, בלגיה 40%+ תמותה עודפת, צרפת 31%+ תמותה עודפת, הולנד 27%+ תמותה עודפת, שוויץ 26%+ תמותה עודפת, שבדיה 24%+ תמותה עודפת, ארה"ב 23%+ תמותה עודפת, ברזיל 20%+ תמותה עודפת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ללא קרדיט
צילום : דוברות הכנסת – עדינה ולמן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח