צרכנות

מה זה ביובית ומהו תפקידה?

צריכים השוואת מחירים בין ביוביות? רגע לפני שמבצעים השוואת מחיר לביובית, קודם כל שואלים את השאלה: מה זה ביובית ולשם מה היא משמשת? אז, התייעצנו עם מומחים מפורטל פייפר – פורטל האינסטלציה הכי גדול בארץ, והנה התשובות שקיבלנו לגבי השימושים בביוביות:

שאלנו את המומחים של פורטל פייפר: מה זה ביובית ולשם מה היא משמשת? מסתבר, שניתן להשתמש בביובית במקרים שונים, לרבות במקרים של הצפות, שאיבת ביוב, פתיחת סתימות בחניונים תת קרקעיים ועוד. בואו נבין דבר או שניים לגבי ביובית, כאשר קודם כל נתמקד בנושא של גודל הביובית. האם ביוביות מגיעות בגדלים ובגבהים שונים? אם כן, מדוע?

depositphotos

מה זה ביובית ולשם מה היא נועדה?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רגע לפני שאתם מבקרים בפורטל פייפר ומקבלים בעצמכם את כל המידע הכי עדכני ורלוונטי בנושאי אינסטלציה, עבודות אינסטלטורים וביוביות, אנחנו רוצים להסביר לכם בקצרה על הנושא. ביובית היא בעצם משאית, לפעמים קטנה ולפעמים גדולה יותר, שמשמשת עבור שאיבה של הצפות מים.

בואו נדבר לרגע על כל מיני מקרים אשר מצריכים הזמנת ביובית מפורטל פייפר. דמיינו לעצמכם חניון תת קרקעי, ש"התברך" בצינור ביוב אשר התפוצץ בקרבת מקום. ונניח אפילו, שהצינור ביוב שהתפוצץ אפילו לא קשור לחניון עצמו.

בעלי החניון גילו הצפת מים וביובית מנעה נזק של מאות אלפי ₪

מה בעלי החניון יעשו באותו הרגע, שבו התגלתה הצפת מים או הצפת ביוב? האם הם ייגשו לאותם גורמים אשר אחראיים על הצינור שהתפוצץ? האם הם בעלי החניון יבזבזו בכלל את זמנם בניסיונות להבין למי הצינור המפוצץ שייך, לאיזה מבנה? ממש לא! מה יעשו בעלי החניון?  בעלי החניון יבדקו בפורטל פייפר לגבי ביוביות ויזמינו אחת במיידי ובאופן בהול. חובה לזכור, הצפת מים מצריכה הזמנת ביובית, מהסיבה הפשוטה של נזקים פוטנציאליים. אתם מסוגלים לדמיין לעצמכם מה יקרה אם מכוניות באותו החניון ייפגעו מהצפת המים? נזקים במאות אלפי שקלים, נכון. לכן, ביובית מגיעה ושואבת את הצפת הביוב.

ובאיזה גובה תהיה הביובית?

ובכן, בגובה המתאים עבור הכניסה לחניון עצמו, או לכל מבנה אחר שקיימת בו הצפת מים. אז, לשאלתנו מתחילת שורותינו כאן למעלה, כן, אכן יש גדלים וגבהים שונים של ביוביות. לאחר שהבנו מה היא ביובית ולשם מה היא משמשת, בואו נדבר על השוואת מחירים בין ביוביות בארץ ולפי אזורים ספציפיים.  אם אתם צריכים לאתר ולהזמין ביובית לשאיבת הצפות מים וביוב, אתם צריכים את פורטל פייפר. הפורטל יקבל את פנייתכם, יאתר עבורכם ביוביות ואתם תוכלו לבצע השוואת מחירים לביובית בקלות. עוד בפורטל, תמצאו מחירון ביובית מומלץ לצרכן, מידע עיוני בשפע והרבה מאמרים חשובים בנושאים אלו של הצפות מים, עבודות אינסטלציה, פתיחת סתימות בעזרת אינסטלטורים ועוד.

המאמר בשיתוף עם פייפר, אתר האינסטלציה: https://www.piper.co.il

Back to top button