חדשות הארץמבזקים

נציגי מח"ש נפגשו עם בני משפחתו של איאד אלחלאק

במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים התקיימה היום (שני) פגישה של נציגי המחלקה עם הוריו של המנוח איאד אלחלאק, אדם בעל צרכים מיוחדים אשר נורה בידי שוטרים בסמוך לשער האריות בירושלים לאחר שזוהה בטעות כמחבל על אף שהיה בלתי חמוש, ועם ב"כ המשפחה. מהפרקליטות נמסר כי הפגישה נועדה לשמוע את בני המשפחה וכן למסור להם ולבא-כוחם עדכונים על  התקדמות החקירה, ועל השתלשלות הטיפול בתיק, בכפוף למגבלות הנובעות מהעובדה שטרם התקבלה בתיק החלטה.

בפגישה נמסר כי תיק החקירה בעניין אירוע הירי שגרם למותו של המנוח נמצא בשלבים מתקדמים מאד ועם סיום החקירה התיק יעבור לפרקליטות מח"ש, לבחינת חומר הראיות וקבלת החלטה לגבי השוטרים המעורבים.

במסגרת פעולות החקירה הרבות שנעשו, איתרו חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים  עדי ראייה ישירים לאירוע הירי, ונגבו גרסאותיהם. כמו כן, נחקרו כל השוטרים שהיו מעורבים ולקחו חלק באירוע. החקירה נועדה לברר עד תום את נסיבות הירי ואת השתלשלות הדברים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך לפרסומים שונים,  נציין כי במסגרת החקירה נתפסו מצלמות אבטחה שהיו במקום. אנו מבהירים כי כל המצלמות נתפסו על ידי חוקרי מח"ש מיד לאחר האירוע, וכולן נבדקו על ידי מח"ש. בשלב זה של החקירה נוכל למסור כי אירוע הירי לא מתועד בהן.  גם בחדר האשפה אשר בו בוצע הירי הקטלני , היו מצלמות אבטחה– אך מצלמות אלה לא היו מחוברות בזמן הרלוונטי ולא תיעדו את הירי.

בפרקליטות ציינו כי המחלקה לחקירות שוטרים תמשיך ותעדכן את המשפחה גם בהמשך על התקדמות הטיפול באירוע טראגי זה.
 
נציגי מח"ש הביעו את השתתפותם בצער המשפחה, וביקשו לחזק את ידי הוריו של המנוח.

איאד אלחלאק. צילום: באדיבות המשפחה
Back to top button