טכנולוגיהמבזקים

בקרוב: בזק תשיק קצב גלישה של עד 200 מגה

בעקבות אישור שר התקשורת, בזק תשיק בקרוב קצב גלישה חדש של עד 200 מגה. לבזק יכולת לספק קצב גלישה זה, בתוך זמן קצר למאות אלפי משתמשים ברחבי הארץ. הקצב החדש יושק בקרוב בישובים רבים במרכז ובפריפריה. לאחר שתושלם פרישת התשתית יסופק השירות בלמעלה מ- 200 ישובים החל ממגד'ל שמס והעיירה שלומי שבצפון הארץ, ועד לישובי עוטף עזה והעיר אילת בדרומה של המדינה.

בשנתיים האחרונות השקיעה בזק עשרות מיליוני שקלים בשדרוג הרשת הקיימת שלה, זאת במטרה לאפשר אספקה של קצבי גלישה גבוהים המכפילים את הקצב שסופק עד היום ללקוחות. השקעה זאת נעשית בנוסף ובמקביל להשקעות שבוצעו בפריסת תשתית סיבים אופטיים באזורים רבים במדינה, תשתית לה כיום פוטנציאל חיבור של עד לכ- 1.5 מיליון משקי בית בישראל.

דודו מזרחי, מנכ"ל בזק אומר כי "משבר הקורונה יצר מציאות חדשה בשוק העבודה והלימודים, אשר קרוב לוודאי תמשיך ללוות אותנו גם לאחר שהמגפה תחלוף. מציאות זו מחדדת את נחיצותה של תשתית אינטרנט איכותית ויציבה המסוגלת לספק מהירויות גלישה גבוהות. בעקבות אישור משרד התקשורת, בזק תכפיל את קצב הגלישה על גבי הרשת הקיימת עבור מאות אלפי משתמשים. אנו מקווים שמשרד התקשורת ישלים את ההסדרה הנדרשת לשם השקת פרויקט הסיבים האופטיים של החברה בהקדם האפשרי, ובכך, במקביל להשקת הקצב החדש נוכל בקרוב לצאת לדרך בפרויקט בעל חשיבות לאומית זה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מנכ"ל בזק, דודו מזרחי. צילום: רונן טופלברג
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח