בידורמבזקים

השחקן שנדבק בקורונה: "תשמרו על עצמכם, זו מחלה אמיתית לחלוטין"

השחקן ליאור כלפון שנדבק בשבוע שעבר בקורונה ואושפז בבית החולים הלל יפה בחדרה מעדכן היום (שבת) בעמוד הפייסבוק שלו על מצבו הרפואי ומתריע "תשמרו על עצמכם, זו מחלה אמיתית לחלוטין".

כלפון כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא עדיין מאושפז בבית החולים אך מצבו משתפר, "לצערי אני עדיין מאושפז במחלקת קורונה בהלל יפה, עוד לא יצאתי מזה…אבל אני מאוד משתפר ונלחם בכל יום. אני מטופל בסטרואידים, קוקטיילים של תרופות, חמצן וזריקות לבטן. המדדים שלי משתפרים תודה לאל והרופאים אופטימיים לגביי. הם עושים עבודה מצוינת כאן." הדגיש.

"אני עדיין מרגיש כמו זומבי קצת ולא מאופס" הוסיף כלפון, "ועדיין בשתיקה כמעט מוחלטת כדי לא לעורר את השיעולים הרבים שעדיין ממשיכים לצערי. אני גם כמעט ולא פותח פלאפון להודעות הרבות שנשלחות אליי..אז סליחה מראש… "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כלפון אף מתח ביקורת קשה על הטענות של פרופ' לס שלדבריו הקורונה היא כמו השפעת ואמר: "אתמול שלחו לי קטע מ"שי בשידור" בו פרופ' לס טוען שהקורונה שלי היא כמו השפעת שהייתה לאחייניתו…ושמדובר רק בשפעת.. הכעיס אותי מאוד לשמוע את זה כי חליתי בשפעת המון פעמים בחיים שלי אבל מעולם (!!!) לא פגעה בי שפעת בצורה כזו שאני כבר למעלה משבועיים בעולם אחר ומטופל בכאבים אדירים. זו לא שפעת פרופ' לס היקר, זו האמא המפלצתית של השפעת!!! …"

לדבריו, "המחלה פוגעת בצורות שונות, יש כאלה בצורה קלה יותר שבאמת מזכירה שפעת ויש כאלה מסכנים במצבים יותר קשים ממני. לאורך התקופה כאן אני רואה אותם במחלקה שלי, אנשים מבוגרים, מסכנים שיכולים להיות סבא וסבתא של כל אחד מאיתנו והם מבודדים כאן בסבל שלהם אבל יש גם צעירים כמוני ללא מחלות רקע בכלל…אז אל תקטין ואל תזלזל בבקשה פרופ' לס, ממה שאנחנו עוברים כאן במלחמה היומיומית שלנו. אתה עצמך לא חווית את המחלה מעולם ומאחל לך שלא תחווה.. אבל שפעת זה לא! זה וירוס מרושע שמתעתע ונותן לך תחושה לפעמים שהנה התגברת עליו אבל אז מפתיע ומפיל אותך שוב בחוסר אונים… שמעתי גם שכבר הרגו אותי אתמול בכמה שמועות מיותרות שגרמו לקרובים אליי לדאוג לי מאוד אז תודה לאל אני כאמור עדיין כאן."

כלפון התייחס גם לשמועות ברשתות החברתיות ואמר: "הבנתי גם שיש קונספירציות מגוחכות שהממשלה משלמת לי כדי להיות פרזנטור של המחלה ואני בכלל לא חולה ולא מאושפז.. מי אתם, כל אותן נשמות טובות ומשועממות שמפזרות את השמועות האלו??? .. בבקשה תמצאו לכם חיים ותפזרו אנרגיה טובה מסביב ולא שטויות. מנהל הבנק שלי היה שמח לראות משהו מהממשלה כי לא ראיתי כלום מעולם.. לא פעימה ראשונה לא שנייה ולא אחרונה.."

לסיכום אמר השחקן כי "הדבר היחיד שמעניין אותי ושאני חולם עליו עכשיו זה לצאת מהמחלה הזו ולחבק כבר את הילדים המתוקים שלי ואת אישתי שאני כל כך מתגעגע אליהם ושלא נגעתי בהם כבר שבועיים ובטח יקח עוד זמן רב עד שזה יקרה.. תמשיכו בבקשה להתפלל בשבילי ותשמרו על עצמכם, שימו מסיכות, תשמרו מרחק, זו מחלה אמיתית לחלוטין ואני ההוכחה הכואבת לכך!!!!"

השחקן ליאור כלפון. צילום: מתוך פייסבוק

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח