צרכנות

עטים ממותגים לפרסום

ידוע כי אחד הנדבכים המשמעותיים ביותר בכל עסק הוא נושא השיווק וקידום המכירות, בהיעדר  אלה לא יהיה ניתן לשווק את המוצר או השירות כראוי והלקוחות לא ימשיכו לצמוח ולגדול. ישנן דרכים רבות בהם ניתן לשווק ולקדם את המוצר או השירות שמציע כל בית עסק ולהשאיר אותו בתודעה של כל לקוח חדש או ישן, אולם אחת הדרכים שנחשבת למקובלת ושכל לקוח יעדיף, היא חלוקה של מוצרי פרסום במתנה. יש כיום יותר ויותר עסקים שבוחרים לחלק ללקוחות שלהם, בכל מיני הזדמנויות, מתנות ממותגות. אחת המתנות שמסייעות לקידום ושיווק העסק ונחשבות לפופולריות במיוחד הינן עטים עם לוגו של בית העסק.

למה עטים?

עט הוא מוצר פרקטי לכל אחד ואחת ולפחות פעם ביום נעשה בו שימוש – נחתום על מסמך, על המחאה או על המבחן של הילד, נערוך רשימה של מכולת ועוד. עט הוא פריט נחוץ שנוכח בבית ולכן נחשב למוצר קלאסי שעליו ניתן לחרוט את הלוגו של החברה או להדפיס עליו את הטלפון והשירותים שאותם נרצה לשווק. העט תמיד יתנוסס מול העיניים בזמן שנעשה בו שימוש והוא תזכורת נפלאה כשמלווה אליו חריטה או הדפס של הלוגו של החברה/ בית העסק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תמיד להישאר בתודעתו של הלקוח

 אין ספק שכל אחד יאהב לקבל מתנה, רק שבמקרה של מתנה ממותגת עם הלוגו של העסק נרוויח גם  פרסומת שיכולה להגיע לתודעתם של כמות מכובדת של אנשים, מאחר וכל מוצר ממותג שיש לו זיקה למשרד, יימצא תמיד בבית או במשרדו של הלקוח.  עטים יהיו תמיד בטווח העין של הלקוח, לכן באמצעותם נוכל להבטיח לעצמנו שהלוגו של העסק או השם של העסק ימצא בתודעת הלקוח, גם אם הוא לא בוחר לעשות שימוש בשירותים באופן קבוע.

עטים ממותגים

 כדי לבחור בעטים ממותגים לעסק שלכם תוכלו להתרשם בקטלוג עטים ולבחור ממגוון העטים. מיתוג עטים מתחלק לשלוש מטרות עיקריות:

סוגי עטים 

חברות רבות מתמחות בייבוא של שיווק ומיתוג עטים לארגון או בתי עסק רבים. יש כיום סוגי עטים רבים שניתן לבצע עליהם הדפסה או חריטה, ביניהם נמצא עטי ג’ל, עטים מפלסטיק, עטי מתכת, עטי יוקרה מכסף ועוד. החברה ממתגת בחריטה על עטים או הדפסה על עטים באמצעות הלוגו שלה או על ידי הקדשה אישית, הכל בהתאם לדרישת הלקוח.

מתנה שימושית 

המפתח בכל חלוקה של מוצר פרסומי הוא בחלוקה של מתנה שיש בה שימוש, שהיא איכותית למראה ושהיא תישאר עם הלקוח לאורך זמן. לפני הכל אנו נבקש שהמתנה שאותה שנעניק ללקוח שלנו תהיה אפקטיבית ובעלת ערך עבורו, כדי שיוכל לנצל אותה מדי יום וכך גם בית העסק ישיג את המטרה עבורה הפיק ועיצב את המוצר.

לא פחות חשוב מזה, נרצה שהמתנה תראה איכותית מבחינת חומר הגלם, כך תותיר את הרושם הטוב וכן מבחינת איכות החריטה או ההדפס של הלוגו של החברה שיודגש על העט ולא יישחק, זאת על מנת שהלקוח תמיד יצליח לזכור את המתנה ויוכל לפנות לבית העסק בכל רגע נתון, על מנת לקבל את השירות או המוצר מאותו בית עסק או חברה.

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים www.cdplus.co.il

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח