מבזקיםצבא וביטחון

השרים גנץ ואדלשטיין קיימו סיור משותף בפיקוד העורף

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, ושר הבריאות יולי אדלשטיין, קיימו היום (שלישי) סיור בפיקוד העורף ביחד עם השר לנושאים אזרחיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, סגן שר הבריאות יואב קיש, ובהובלת סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, ומפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין.

בביקור סיירו השרים באולפן ההסברה, במרכז שליטה של המלוניות ובחמ"ל האגמים, וקיבלו סקירות אודות יכולות פיקוד העורף בחירום והאמצעים שניתן לרתום לקידום המאבק בנגיף הקורונה.

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

בסיור לקחו חלק גם מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי ומנכ"ל משרד הביטחון אלוף (במיל') אמיר אשל. השרים סיכמו, כי המנכ"לים ידונו ביניהם בהעמקת שיתוף הפעולה בין משרד הביטחון וצה"ל לבין משרד הבריאות בכל הנוגע למאבק בנגיף הקורונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון גנץ, אמר: "אני שמח לארח את חברי שר הבריאות בפיקוד העורף ובצה"ל היום. אנחנו נמצאים בפיקוד העורף, זה פיקוד עם יכולות אופרטיביות פנטסטיות בייחוד בנושא המגע עם אזרחים, בכל תרחיש של חירום, חלילה וחס חירום מלחמתי, אבל גם בעידן הקורונה שבתוכו אנחנו נמצאים – שיתוף הפעולה שבין הגופים יכול לשפר את השירות לאזרח, ובדיוק לשם אנחנו ניקח את זה".

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הבריאות אדלשטיין אמר: "אני מודה לשר הביטחון על האירוח ובעיקר על שיתוף הפעולה הנהדר, בין משרד הבריאות לצה"ל ופיקוד העורף בפרט. אנחנו במשבר מאוד לא פשוט, פיקוד העורף היה שותף של משרד הבריאות מן היום הראשון של המשבר. לצערי כולנו רואים שהמספרים של החולים עולים, יש צורך בשיתוף פעולה ממשי ואנחנו נוכל לנצח את הנגיף, רק ביחד".

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
Back to top button