בריאותמבזקים

מרפאות העיניים של מרכז רפואי כרמל נפתחו מחדש

תחת קורת גג אחת ולאחר השקעה ושדרוג מסיביים נפתחו מחדש מרפאות העיניים של מרכז רפואי כרמל במגוון תחומים מקצועיים וברמה הגבוה ביותר במשכנם המקורי והמשופץ, בבניין בית החולים ההיסטורי ברחוב חורב 2 בחיפה.

"אנחנו שמחים לחזור לפעילות מלאה עם כל המומחים והצוות הרפואי המעולה שלנו ולהעניק לתושבי האזור את כל מגוון השירותים המתקדמים בתחום רפואת העיניים", אומר מנהל המחלקה ד"ר טומקינס נצר. מרפאות העיניים המשודרגות שנפתחו החודש מחדש לטובת מטופלי חיפה והצפון רואות ומטפלות בכ 40,000 מטופלים בשנה ומספרי המבקרים והדרישה לרופאי המחלקה רק עולים כל הזמן. במסגרת השדרוג חזרה מרפאת העיניים לילדים הייחודית לכרמל למקומה והוטמעה במתחם המחודש, והיא מטפלת בילדים ובתינוקות מגיל ינקות בבעיות של עין עצלה ופזילה.

את המרפאה מובילות ד"ר עלוית וולף וד"ר אלינה מלמוד בליווי בדיקות מקצועיות של אורטופטיסט. גם מכשיר האופטוס החדשני לצילומי רשתית מתקדמים נכנס למרפאות העיניים המחודשות. המכשיר הייחודי בצפון רק למרפאות בית החולים כרמל משמש את מרפאת הרשתית והוא משתמש בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת צילומי הרשתית באיכות גבוה כולל אנגיוגרפיה מפורטת בצילום כל כלי הדם ברשתית. את מרפאת הרשתית של כרמל על מגוון הטיפולים והניתוחים שהיא מעניקה, מובילה מנהלת יחידת הרשתית ד"ר נורית מטלון יחד עם ד"ר מוטי שלם, ד"ר אלוירה לאוטמן, ד"ר וויסאם ברהום וד"ר תגיל ערב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

את הטיפול בחולי הגלאוקומה במרפאה כולל בדיקות מעקב, שדה ראיה, טיפולי לייזר יחודיים וניתוחים מובילים ד"ר איתן שגב וד"ר זויה רבקין . לטובת חולים הסובלים מבעיות בעצבי הראיה, עצבוב העיניים והפרעות בתפקוד עצב הראיה, פועלת במתחם החדש המרפאה לנוירואפטומולוגיה בהובלתם של ד"ר יוספה הורוביץ וד"ר ענת ארודי המעניקה מגוון רחב של טיפולים וניתוחים בתחום. המרפאה לאוקולופלסטיקה מטפלת ומנתחת מטופלים הסובלים מבעיות בארובת העין ובעפעפיים ומובילה אותה ד"ר יוספה הורוביץ. את תחום קרנית העין הכולל ניתוחים מורכבים והשתלות קרנית בשיטות מתקדמות וחדשניות תוך שימוש בטכנולוגיות לייזר, מובילים ד"ר דוד ישראלי ד"ר מיקי היימס וד"ר אור בן שאול.

לאחרונה התחדשה ונוספה במרפאות שירות חדש ובלעדי באיזור הצפון מרפאת אובאיטיס, מרפאה בלעדית ויחודית מהבודדות בישראל. המרפאה מטפלת בדלקות תוך עיניות מיוחדות ואותה מוביל מנהל המחלקה ד"ר אורן טומקינס נצר יחד עם ד"ר שאול שר.

סיגל זומר המנהלת האדמניסטרטיבית של כרמל מציינת כי מערך מרפאות העיניים בכרמל על מכלול תחומיו המקצועיים לרבות ציוד הדימות המתקדם, מעניק את השירות האמבולטורי הגדול ביותר בצפון למבוטחי הכללית. "לקראת חזרת המרפאות למקומן המקורי רכשנו ושדרגנו טכנולוגיות רבות במאות אלפי ש"ח בתמיכת תרומות ייעודיות לטובת המטופלים שלנו", אומרת גב' זומר. נרכשו ושודרגו ציודים לטיפולי לייזר מתקדמים למחלות הרשתית הגלאוקומה והקטרקט, נרכש ציוד מתקדם למיפוי קרנית, מכשיר OCT אנגיוגרפיה לצילומי דימות של הרשתית וכלי הדם ועוד ציודים מתקדמים.

"גם שטחה הפיזי של המרפאה הוגדל ושודרגו התנאים הפיסיים במרפאות השונות כך שנוכל להעניק שירות ברווחה ובתנאים טובים יותר למטופלים שלנו. בהזדמנות זו אני מבקשת להודות לכל צוותי ההנדסה בינוי ואחזקה ולצוותי הלוגיסטיקה של בית החולים שעמלו לילות כימים כדי לשדרג ולהעמיד בזמן קצר את המרפאות ברמה הגבוה ביותר לטובת המטופלים שלנו",הודתה לצוותים גב' זומר.

מנהל מחלקת עיניים בכרמל ד"ר אורן טומקינס סיכם את מעבר ושדרוג המרפאות ואמר; אני שמח על השדרוג והפתיחה המחודשת של מרפאות העיניים שלנו לטובת כל תושבי חיפה והצפון. אני יודע ובטוח כי כל צוות הרופאים שלנו על מגוון השירותים הרחב והמרפאות המתקדמות שאנו מציעים יעמוד כאן לטובת כלל המטופלים בשירותים איכותיים יותר, במרפאות נוחות מרווחות בכל מגוון המקצועות וההתמחויות במחלות העיניים. אני, יחד עם כל צוות הרופאים, האחיות ומזכירות המחלקה שמחים לעמוד כאן לשירותכם בכל שאלה ובכל בעיית עיניים כדי להעניק לכם את השירות הרפואי האיכותי והטוב ביות המגיע לכם לצורך לקבלת שירות במרפאות העיניים של כרמל נדרש להגיע עם הפניה מרופא עיניים בקהילה.

לשאלות ובירורים ניתן להתעדכן דרך אתר בית החולים כרמל בכתובת https://hospitals.clalit.co.il/carmel/he/Pages/default.aspx או בטלפון ל 04-8250432.

צילום: אלי דדון
צילום: אלי דדון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח