מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: 2 תושבי הצפון סיפקו שירותי התנקשות באמצעות מטעני חבלה

המשטרה הודיעה היום (שני) כי עצרה שני תושבים מצפון הארץ – האחד בן 24 ממגדל העמק והשני בן 22 מטבריה – בחשד שעסקו במתן שירותי התנקשות באמצעות מטעני חבלה בכלי רכב. במסגרת החקירה הסמויה על חשד כי השניים צברו מומחיות ביצור, הטמנה והפעלה של מטעני חבלה רבי עוצמה שהיו מוצמדים לרכבי הקורבנות ומופעלים מרחוק באמצעות טלפון סלולרי. עם השניים נעצר חשוד שלישי תושב בית שמש בחשד שהזמין חיסול של שכן שלו.

החקירה בעיניינם של החשודים נפתחה לאחר שב- 5 במאי התפוצץ מטען חבלה רב עוצמה בעיר יוקנעם, היעד לחיסול היה תושב יוקנעם העובד במחלקת התברואה בעיר, כתוצאה מהפיצוץ נפגע הקורבן באורח קשה, עבר החייאה ורגלו נקטעה. שוטרי היחידה המרכזית של מחוז צפון החלו בחקירת המקרה ואספו ראיות כנגד החשוד הראשון תושב מגדל העמק.

ב- 27 במאי נעצרו שני החשודים כשניסו להתנקש באמצעות הטמנה והפעלת מטען ברכבו של תושב בית שמש, בלשי משטרת ירושלים עצרו את החשודים כשברשותם פריטים שהיו אמורים להפעיל את מטען החבלה שהוצמד לרכבו של הקרבן. עימם נעצר גם החשוד השלישי תושב בית שמש שעל פי החשד הזמין את החיסול ואף לקח בו חלק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחומרי החקירה עולה כי דפוס הפעולה של החשודים היה דומה בן שני המקרים – שימוש במטען רב עוצמה שנועד להתנקש בחיי הקרבן ברכבו, פעולה שסיכנה גם את חייהם של עוברי אורח חפים מפשע.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך ותפעל כנגד גורמי הפשיעה וכנגד התופעה של שימוש באמצעי לחימה בסכסוכים פליליים במלוא העוצמה במגוון אמצעים מתקדמים בכל המישורים, כל זאת במטרה להביא לדין את אותם עבריינים הפוגעים בשגרת החיים של הציבור ומעמידים חפים מפשע בסכנת חיים".

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button