חדשות הארץמבזקים

מיליוני שקלים נוספים יועברו לסיוע בדיור לחיילים בודדים

האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון, בשיתוף עם משרד האוצר, הודיעו היום (רביעי) כי הסיוע לחיילים בודדים משוחררים יימשך בעקבות משבר הקורונה, פעימה שנייה תצא לפועל ותיחשב כמענק דיור בסכום של 4,000 ש"ח. כ-2,000 חיילים בודדים משוחררים, שנמצאו זכאים למענק בפעימה הראשונה, יקבלו סיוע נוסף באופן אוטומטי לחשבונם, מבלי להגיש בקשה נוספת. כך יקבלו סיוע כולל של 8,000 שקלים.

חיילים בודדים משוחררים שעומדים בקריטריונים ולא מימשו את זכאותם בפעימה הראשונה, יוכלו לקבל לחשבונם את מלוא הסכום לאחר הגשת המסמכים הרלוונטיים. בדומה לפעימה הראשונה, הסיוע יינתן לכל חייל בודד בשנה הראשונה לשחרורו, שמחזיק בחוזה שכירות בתוקף הכולל את החודשים מרץ, אפריל ומאי 2020. שתי הפעימות הינן בנוסף לסיוע של עד 1,000 ש"ח בחודש, לו זכאים החיילים הבודדים המשוחררים במסגרת החוק. חיילים בודדים משוחררים שטרם הגישו בקשה למלגת סיוע בשכר דירה, ובידם חוזה שכירות העומד בקריטריונים המזכים בחוק, יוכלו להירשם באתר האגף והקרן לחיילים משוחררים ולשלוח מסמכים עד ה-10 ביולי.

השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון אמר: "קבוצת החיילים הבודדים יקרה ללבנו. מדובר בצעירים טובים ואמיצים שתרמו את חלקם ושירתו את המדינה. נעשה כל שנוכל לסייע להם בשנתם הראשונה בקליטה באזרחות ובמיוחד בימי קורונה. אני מבקש להודות באופן מיוחד לשר האוצר ישראל כ"ץ, שרת העליה והקליטה פנינה תמנו שטה, ויושב ראש ועדת העליה והקליטה חבר הכנסת דוד ביטן, שהנושא בליבם וסייעו לקדם את המתווה, לצד אנשי המקצוע באוצר ובמשרד הביטחון שביצעו את המהלך בזמן קצר. רק שותפות בין כולם בימים כאלה תביא תוצאה ראויה לאזרחי ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש האגף ומנהלת הקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון, ענבל פז-פיטל אמרה: ";אני מברכת את כל השותפים ושמחה על ההחלטה להעניק מענק דיור נוסף בסך 4,000 ש"ח בשל משבר הקורונה. האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון ירתמו ויתייצבו בכל עת למען החיילים הבודדים המשוחררים, בוודאי בתקופה מורכבת וקשה זו".

ארכיון. צילום: דובר צה"ל
Back to top button