מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ כסיף תוקף ומסביר מדוע צריך לאסור על שיבוט בני אדם

נאום השיבוטים הלילה במליאת הכנסת: ח"כ עופר כסיף נאם הלילה נגד "ראש הממשלה המשובט" בהצעת החוק נגד התערבות גנטית ושיבוטי אדם.

"תרשו לי להתחיל בבקשת מחילה מהציבור. חטאנו, עווינו, פשענו, אשמנו, כזבנו, כיזבנו, סליחה." פתח ח"כ כסיף.

"החוק נגד השיבוטים שלפנינו לא הוארך בזמן, ולכן תוקפו פג לפני מספר ימים. לפני כחודשיים גילינו שקבוצת אלכימאים חסרי אחריות הפועלים במעבדות הכנסת ביצעו ניסוי פורץ דרך שהסתיים באסון בעל השלכות ארוכות טווח. במשכן הכנסת נוצר שיבוט של ראש הממשלה. כעת הם מסתובבים שניהם, ראש הממשלה המקורי וראש הממשלה המשובט, וסוחבים את החברה כולה אל עברי פי פחת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר ח"כ כסיף כי "אחד החששות הכבדים לגבי התערבות גנטית בבני אדם הוא שהתערבות כזאת תאפשר ייצור סדרתי של שיבוטים עבדים, תוצרים חצי אנושיים, חצי מלאכותיים, שיהפכו לעבדים בעלי תודעה ויסבלו מכל רגע של קיומם האומלל. הכנסת הזאת נכשלה בתפקידה כשלא האריכה את החוק בזמן. אפשרנו להם לשבט את ראש הממשלה, וכעת השיבוט מסתובב לצד אדונו כצמית עושה דברו ושומר על כיסאו. נתניהו אומר לא היה כלום, השיבוט דואג שלא יהיה כלום; נתניהו אומר לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת, השיבוט מתנגד לתחבורה ציבורית בשבת; נתניהו דורש מיליון ש"ח מסים על חשבון המדינה, השיבוט מתאבד על המשימה; נתניהו דורש סמכויות מיוחדות לעקוף את הכנסת, השיבוט יביא את החוק לקריאה שלישית; נתניהו אומר לא יהיו דמי אבטלה לעצמאים, והשיבוט מתייצב למליאה להצביע נגד; נתניהו וחבריו מביאים תקנות וחוקים רודניים ומסוכנים, והשיבוט מחרה אחריו בהן; והגרוע מכל, נתניהו אומר סיפוח, השיבוט הולך ומקדם סיפוח נגד עמדת כל בוחריו ורוב אזרחי המדינה."

לסיכום אמר, "חברי הכנסת, אני חושב שהוכחתי בדבריי מדוע צריך לאסור על שיבוט בני אדם. תודה."

Back to top button