חדשות הארץמבזקים

ראש עיריית אילת: הפגיעה בעיר ובתושביה חצתה כל גבול הגיוני

על רקע החלטת חברת ״ישראייר״, להפסיק את הטיסות לאילת תוך 14 ימים אמר היום (שני) ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי: "לא הגיוני ובלתי סביר בעליל, שינתקו את העיר אילת ויפגעו בתושביה בכלל והחולים בפרט". לצד זאת הביע ראש העירייה הערכה כלפי חברת ישראייר ששמרה אמונים לעיר אילת בתקופת הקורונה והודה לעומד בראשה – אורי סרקיס, על הסיוע לעיר אילת ותושביה, בשעתם הקשה.

מאז נסגר שדה דב ביולי 2019 שב ומדגיש ראש עיריית אילת את ההשלכות הקשות על העיר, בגינן קיבלה הממשלה החלטה בישיבתה באילת מיום ב-8 באוגוסט 2019 להקצות 20 מיליון ₪ לטובת סבסוד טיסות לתושבי העיר. החלטה זו עוד לא מומשה ועתה קיים האיום על הפסקה כליל של התעופה הישראלית לאילת.

בפניה לכל הגורמים ציין ראש העירייה, כי החלטה זו תחסל את תושבי אילת בדגש על מאות מתושביה החולים הנזקקים לטיפולים רפואיים מחוץ לאילת. החלטה זו תעצור את תנועת הרופאים המגיעים לאילת להעניק לתושבי העיר טיפול רפואי. החלטה זו תוסיף עומסים כבדים על כביש 90 שגבה לא אחת חיים ותוסיף עומסי רכבים בלתי סבירים בתוך העיר. החלטה זו מכניסה לסגר עיר שלמה, עיר שמעל ל- 50% מתושביה מובטלים, עיר שעדיין נושאת בהשלכות סגירת שדה התעופה דב ונשענת רובה ככולה על תיירות, כך שנפגעה יותר מכל עיר בארץ מנגיף הקורונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"הפגיעה בעיר ובתושביה חצתה כל גבול הגיוני, אנא אל תאלצו אותנו להגיע לירושלים" אמר ראש העירייה ודרש מכל הגורמים הרלוונטיים להתעשת ולפעול כך ש"העיר אילת, הרחוקה ביותר בישראל, לא תנותק ממנה".

ארכיון. צילום: חדשות MivzakLive

תגובה אחת

  1. ביבי לעצמו אינו אוהב גבולות גם שרה לא אבל לכלוא אנשים בבתי סוהר או לסגור עסקים או לגרש יהודים מביתם בתחפושת סיפוח זה כןןןןןןןןןןןןןן

Back to top button