מבזקיםצבא וביטחון

אישום: השליכו בקתב"ים ומטען צינור לעבר בסיס מג"ב באבו דיס

כתבי אישום חמורים הוגשו כנגד שלושה קטינים פלסטינים בגין השלכת מטענים ובקבוקי תבערה לעבר מוצב בית המושל של מג"ב באבו דיס.

השלושה יצאו לזרוק בקבוקי תבערה ומטען צינור לעבר מוצב בית המושל ובהגיעם למקום החזיקו שניים מהם בקבוקי תבערה, בעוד השלישי השליך מטען צינור לעבר המוצב. מיד לאחר מכן הניף אחד מהשלושה בקבוק תבערה על מנת להשליכו אך נורה טרם הספיק לזרוק אותו. כך עולה מכתבי האישום שהוגשו אתמול בבית המשפט הצבאי בעופר נגד שלושת הנאשמים, קטינים בני 16-17 מאבו דיס.

מדובר כאמור בתקרית שהתרחשה בחודש שעבר (15.05.20) ובה הבחינו כוחות הביטחון בנאשמים שהשליכו את המטען ושבכוונתם היה להשליך בקבוקי תבערה אל המוצב וביצעו לעברם ירי ממנו נפגעו. הנאשמים שנפצעו מהירי נמלטו ויחידת החקירות והמודיעין של מג"ב הפועלת בגזרת עוטף ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב המשרתים במוצב בית המושל, ניהלו את החקירה והביאו למעצרם לפני כשבועיים ומאז הם עצורים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשמר הגבול מדגישים כי מדובר בכתבי אישום חשובים להם מתווספת החלטה שיפוטית משמעותית נוספת והיא מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים. זו סגירת מעגל חקירתית ומבצעית של מג"ב אשר מחזקת את ההרתעה ומבהירה למפגעים שבמשמר הגבול אנו ננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו בכדי לסכל טרור ולהגן על בסיסינו ולוחמינו.

צפו: תיעוד המעצרים והשלכת המטענים ובקבוקי התבערה לעבר מוצב בית המושל של מג"ב

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח