צרכנות

מדוע עדיף להתאשפז עם אחות פרטית בבית מאשר בבית החולים

לצערנו, החיים מזמנים לנו מגוון סיטואציות רפואיות שנוחתות עלינו פתאום כרעם ביום בהיר, ומאותו הרגע אנחנו צריכים להתמודד עם טיפולים, זריקות ועוד מגוון צרכים רפואיים שעומדים בפנינו. בזמן שכולנו מכירים את חדרי המיון של בתי החולים בישראל ואת זמני ההזמנה הארוכים הכרוכים בהגעה אליהם, קיימים היום שירותים של טיפול רפואי בבית. במאמר הקרוב נבין מדוע עדיף להתאשפז עם אחות פרטית בבית מאשר בבית החולים. לצורת הכתבה נעזרנו במר ישי קמחי, מייסד ושותף בחברת My Doctor, המספקת שירות של אחיות פרטיות עד הבית.

להתאשפז עם אחות פרטית בבית – קיים דבר כזה?

בהחלט כן. בשנים האחרונות, בעקבות סיטואציות מורכבות בהן עמדו שירותי הרפואה הציבורית, כגון: זמני המתנה ארוכים במרכזי הרפואה הדחופה, עומס גדול של מאושפזים בבתי החולים, וכמובן מגפת הקורונה שהשאירה אנשים בתוך הבתים ומנעה מהם לצאת, יותר ויותר אנשים הבינו שהם צריכים לפנות לחברות פרטיות כדי לקבל שירות רפואי אשר יגיע אליהם עד הבית, ויבטיח להם קבלת טיפול מסור שהם כה זקוקים לו, וברגע שבו הם זקוקים לו. הדבר תקף גם על אשפוז קבוע, וישראלים רבים מגלים את היתרונות באשפוז בבית במקום בבית החולים.

מדוע עדיף להתאשפז עם אחות פרטית בבית מאשר בבית החולים?

אז הזכרנו את אחד החסרונות הגדולים של אשפוז בבית החולים -זמני ההמתנה ארוכים ועומס על הצוות הרפואי הקיים. הדבר בא לידי ביטוי בכך שתדירות ביקור אחות אצלכם בחדר יהיה נמוך ממש שלעיתים אתם זקוקים לו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהבחינה הזו, להתאשפז עם אחות פרטית בבית היא סיטואציה עדיפה יותר בהרבה, היות ויש כאן יחס אישי שנגיש לכם ברגע שתצטרכו טיפול או עזרה, ולא תצטרכו להמתין דקות ארוכות, או במקרה הגרוע שעות ארוכות, עד שמישהו יבחין שאתם זקוקים לעזרה.

הבית – הסביבה הטבעית שלכם

"אבל אני אוהב להיות בבית" אמר אריק אינשטיין באחד משיריו המפורסמים, וצדק. כל אחד מאיתנו מעדיף להיות בבית, על אחת כמה וכמה כשמדובר בסיטואציה רפואית שבה אנחנו מעדיפים את המרחב הטבעי שלנו שבו אנחנו יודעים בדיוק איפה מונחים החפצים שלנו ובאיזו תנוחה הכי נוח לנו לשכב במיטה. להתאשפז עם אחות פרטית בבית מאפשר לכם להמשיך ולהנות מהסביבה הטבעית שלכם, במקום להיות בחדר זר ומנוכר עם מיטה שאינה שלכם וארוחות שמוגשות בשעות ספציפיות, שלא בהכרח מתאימות לכם.

רוצים פרטיות? בבית החולים אתם יכולים לשכוח מזה

אחד היתרונות של להתאשפז עם אחות פרטית בבית הוא נושא הפרטיות. בעוד שבבית חולים אתם כנראה תחלקו חדר עם עוד לפחות מאושפז אחד, בבית שלכם אתם אדונים לעצמכם ואתם האחראיים הבלעדיים על כל מה שיקרה בו.

כולנו יודעים שהוילון שמפריד בינינו לבין המאושפז השני לא באמת נותן לנו פרטיות, היות וגם רעשים של טלוויזיה, שיעול או טיפול שהמאושפז השני מקבל חודרים לנו לפרטיות, אם לא דרך העיניים אז דרך האוזניים. כל הדברים האלו מתבטלים כאשר אתם מתאשפזים עם אחות פרטית בבית, ולכן אנו ממליצים על כך מאוד.

רוצים לקבל פרטים נוספים על השירות? היכנסו לאתר של My Doctor  או התקשרו בשיחת טלפון
ישירות ל-072-3972397. מאחלים לכם בהצלחה ובריאות איתנה!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח