טיוליםמבזקיםפנאי

מעל 35 אלף נופשים פקדו בסופ"ש את חופי הכינרת, גם סמיון וניקול הגיעו

במהלך היום (שבת) פקדו את חופי איגוד ערים כינרת כ-20 אלף איש ולאורך כל סוף השבוע מעל 35 אלף נופשים. בין הנופשים היום מצאנו גם את סמיון ניקול מהשורדים שהעבירו את הזמן בבילוי בחוף גופרה.

מועצה אזורית עמק הירדן וצוותי רשות הכינרת בתוואי הירדן הדרומי ערכו פרויקט ניקיון והסברה משותף לאורך סוף השבוע. בין היתר צוות רשות הכינרת חילק שקיות אשפה לקבוצת חברים מבת ים שניקו יחדיו את המתחם בו בילו.

סמיון וניקול מהשורדים. צילום: אלבום פרטי
צילום: טלי בר וארז נופארבר, רשות הכינרת
צילום: חגי פלג, חוף כפר הנופש עין גב

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, בשעה זו הוזעקו כוחות כיבוי בעקבות שריפה גדולה בגבעה מול הכניסה לחוף אמנון. אייל כהן מנהל חוף אמנון מוסר, כי כל הנופשים וכלי הרכב מפונים כעת מהחוף בכדי לשמור על בטחונם, וכי מומלץ שלא להגיע לכבישים הקרובים לחוף.

מאיגוד ערים כינרת נמסר כי עקב הרוח באזור הכינרת השריפה מול חוף אמנון מתפשטת במהירות . שערי הביטחון נפתחו בכדי שהנופשים יוכלו לצאת בזריזות . הכבאיות הגיעו כעת לאזור והקהל נשמע להנחיות ומתפנה בבטחה.

ממשטרת ישראל נמסר: "סמוך לחוף אמנון שעל אגם הכנרת פרצה שריפת קוצים. כוחות משטרה הוזנקו למקום ובעקבות העשן הסמיך ובמטרה למנוע סכנה, הוחלט יחד עם כוחות הכיבוי, על פינוי הנופשים מהמקום. אין נפגעים. משטרת ישראל מבקשת מהציבור, שלא להגיע לאזור השריפה למען ביטחונם."

צילום אייל כהן, איגוד ערים כינרת
צילום אייל כהן, איגוד ערים כינרת
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח