אינטרנטטכנולוגיהמבזקים

כשהבורסות בעולם צנחו מניית זום קפצה בתקופת הקורונה במעל 250%

חברת זום, ששמה כבר הפך לשם תואר וגם לפועל, היא אחת החברות היותר בולטות בעידן הקורונה, עובדה שבאה לידי ביטוי במצב המניה שלה. CNN Business דיווח אתמול כי מתחילת השנה קפצה המניה של החברה במעל 250%. החברה (שסימולה ZM) שווה כבר מעל 67 מיליארד דולר ״ואם לשים את זה בפרספקטיבה, שוויה של זום גבוה מזה של 417 חברות הנמצאות ברשימת 500 התאגידים האמריקנים – ה-S&P 500 – כ- 85% מהנמצאות במדד ה- blue chip (מדד החברות הגדולות והמבוססות יותר בוול סטריט)״.

CNN מציין כי לזום יש שווי שוק הגדול מזה שהיה פעם בימי הזוהר לחברת ג׳נרל אלקטריק והיא שווה יותר מכמה חברות בולטות ברשימת ה-Dow 30 דוגמת Caterpillar, וולגרינס וטרוולרס. ״לא רע בשביל חברה בת תשע שהונפקה לציבור רק באפריל 2019 וצפויה לייצר מכירות של כ-2 מיליארד דולר בשנה הנוכחית״.

לדברי CNN ״החברה גדולה בקצב מטורף. היא דיווחה בתחילת יוני שהמכירות קפצו בכמעט 170% ברבעון האחרון וכי מספר הלקוחות העסקיים העושים שימוש בפלטפורמת תקשורת הווידאו של החברה קפץ במעל 350%״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם בהשוואה לשאר חברות היוניקורן שהונפקו לציבור בשנה החולפת (דוגמת אובר, סלאק ופינטרסט) מצבה של זום יוצר דופן בהיותה רווחית, אומר האנליסט של CNN ומציין כי המלחמה בהמשך מול מתחרים דוגמת גוגל, סיסקו ומייקרוסופט, לא הולכת להיות קלה…

צילום: יח"צ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח