מבזקיםמשפטי/פלילי

מת הצעיר שנורה בכפר יאסיף: "הדם של הצעירים שלנו זורם ברחובות"

במרכז הרפואי לגליל נקבע הערב (שלישי) מותו של צעיר בן 20, תושב כפר יאסיף, שהובא במצב אנוש עם פצעי ירי. מותו של הצעיר נקבע דקות ספורות לאחר הגעתו, בעת שהובהל לקבלת טיפול בחדר ההלם. הצעיר שנורה למוות הוא אדהם נטאור. מדובר בהרוג השני היום בחברה הערבית.

אדהם נטאור שנורה למוות בכפר יאסיף

מוקדם יותר היום נורה למוות ביפו פאריד חאלף, אף הוא בן 20 ונער בן 13 נפצע אנוש ברחוב רובינשטיין בעיר. הנער פונה תחילה לבית החולים וולפסון אך בשל פציעה חמורה בראשו הוא הועבר להמשך טיפול בבית החולים איכילוב, שם ממשיכים הרופאים להילחם על חייו.

ח״כ עאידה תומא-סלימאן אמרה הערב בתגובה לרצח הערב בכפר-יאסיף: "שני צעירים בני 20 נרצחו היום, ביפו ובכפר יאסיף, ועוד ילד צעיר נורה בראשו. הדם של הצעירים שלנו זורם ברחובות והמדינה לא נוקטת פעולות. זה כבר נעשה מנהג קבוע עבר כל אזרח ערבי: לשמוע את החדשות המזעזעות, להלחץ ולברר מהר מיהו הנרצח? האם הוא בן משפחה? האם אני מכיר אותו? את המשפחה?"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ תומא-סלימאן הוסיפה כי "הממשלה הבטיחה כבר לפני יותר מחצי שנה שהיא תכין תוכנית לאומית למאבק בפשיעה בחברה הערבית תוך 60 יום. אין תוכנית, ונראה שהם גם לא עובדים עליה. הפתרון הוא לא רק נוכחות המשטרה ביישובים, כפי שטוענים כל הזמן. בשני המקומות בהם התפרצה היום האלימות יש תחנות משטרה. הבעיה היא שהמשטרה וכלל השירותים החברתיים מסביבה – לא עושים את עבודתם כמו שצריך. זה כבר ברור שבשביל ממשלת ישראל דם ערבי שווה פחות".

Back to top button