חדשות הארץמבזקים

חן לנגר, שנפצע קשה באירוע הרצח בברנוער, נמצא ללא רוח חיים

חן לנגר, אחד הנערים שנפצע באירוע הירי שהתרחש בשנת 2009 במועדון הברנוער בתל אביב ונפצע קשה, נמצא הבוקר (שלישי) כשהוא ללא רוח חיים. לנגר היה מדריך בברנוער וכתוצאה מהפציעה שלו בגפיים הפך לנכה. עד היום טרם נמצא מי שעומד מאחורי אירוע הירי הקטלני בברנוער שבו נרצחו ניר כץ וליז טרובישי ו-12 נערים נפצעו.

יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ אמר על מותו של חן לנגר: "מותו של חן לנגר הוא טרגדיה כפולה קשה ביותר. חן היה סמל להתנדבות ונתינה עבור הקהילה הגאה כולה ושילם מחיר כבד על ההומופוביה הרצחנית בפציעתו בפשע השנאה בבר נוער. נמשיך לצעוד בדרכו של חן לנגר. אני משתתף בצערה העמוק של משפחתו של חן. יהי זכרו ברוך".

באגודה למען הלהט"ב ספדו ללנגר ז"ל: "האגודה למען הלהט״ב כואבת את לכתו של חן לנגר ז״ל ומשתתפת בצערה העמוק של המשפחה. חן, שהיה מדריך בברנוער, נמנה על פצועי פיגוע הירי ופשע השנאה במועדון הברנוער בשנת 2009. הוא נשא על גופו את כדור האקדח של המרצח עד יומו האחרון. לאורך השנים הקפיד חן להישאר פעיל מרכזי ובולט בקהילה הגאה, כיהן כחבר הוועד המנהל של האגודה וכדובר האגודה, התנדב בשורה ארוכה של ארגונים ופעילויות והשמיע את קולם של נפגעי הברנוער וזעקתם המתמשכת לצדק וגילוי מבצע הפשע הנורא.
פועלו ומחויבותו העמוקה לזכויות הקהילה הגאה מהווים השראה עבור כולנו. האגודה ומשפחת הקהילה הגאה מלווה את המשפחה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button