מבזקיםמשפטי/פלילי

נשלח ל-7 שנות מאסר: התעלל באכזריות בארבע בנותיו במשך עשור

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר 7 שנות מאסר על נאשם בגין התעללות בארבע בנותיו בעת שהיו קטינות ובעבירות תקיפת קטין על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש ותקיפה בנסיבות מחמירות על ידי הורה. העבירות בוצעו במשך 10 שנים משנת 2007 ועד 2017.

הכרעת הדין מגוללת מסכת של התעללות ואלימות מתמשכת של הנאשם כלפי ארבע בנותיו הקטינות, שהתרחשה באופן שיטתי ומתמשך במשך כעשור בביתם. בהכרעת הדין נקבע כי מאז ילדותן היו המתלוננות קורבנות להתעללות פיזית, נפשית ורגשית מצד אביהן. עוד נקבע כי מדובר בהתעללות קשה ואכזרית אשר הפכה את מציאות חייהן של המתלוננות הקטינות למציאות כאוטית מבלבלת והרסנית והותירה בנפשן צלקות עמוקות שיקרינו על חייהן וילוו אותן שנים ארוכות.

אילוסטרציה. צילום: Pexels

הנאשם הורשע, לאחר ניהול הליך הוכחות ממושך, בארבעה מתוך חמישה אישומים שייוחסו לו במקור, וזוכה ממספר סעיפים נוספים ביתר האישומים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בית המשפט קבע בגזר הדין "הנאשם במעשיו פגע פגיעה קשה וממושכת בביטחונן האישי – הפיזי והנפשי של ארבע בנותיו, וכתש עד תום את תחושת המוגנות והביטחון שהן היו אמורות לחוש בתוך ביתן – מבצרן". עוד נקבע – "פערי הכוחות, התלות, חוסר הישע והנזקקות של ילדים כלפי הוריהם, והציפיה הטבעית שבית יהווה מקום של ביטחון, מקום מוגן ותומך, הם העומדים בבסיס ההחמרה בחוק בבחינת העונש כלפי מבצעי עבירות במסגרת יחסי הורים ילדים"

עו"ד רונית חסון מפרקליטות מחוז תל אביב שניהלה את התיק אמרה בתגובה לגזר הדין כי "בית המשפט העביר מסר חד משמעי לפיו אלימות במסגרת התא המשפחתי ובכלל זה אלימות כלפי קטינים, פיזית ונפשית, תגרור בצידה עונש ממשי מאחורי סורג ובריח. בית המשפט הדגיש את הצורך בהגנה ובביטחון קטינים בביתם ואת החומרה הרבה של פגיעת הורה בילדו בתוך המקום שאמור להיות הבטוח ביותר עבורו".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button