חדשות הארץמבזקים

הוקם מרכז שליטה ובקרה לניהול פינוי חולים מהקהילה הזרה

עיריית תל אביב-יפו הודיעה היום (שלישי) על הקמת מרכז שליטה ובקרה לניהול פינוי מאומתים שאינם יכולים לקיים את הנחיות הבידוד של משרד הבריאות, זאת לנוכח העלייה במקרי ההידבקות בקרב הקהילה הזרה בתל אביב-יפו. מרכז השליטה הוקם בשיתוף המל"ל, פיקוד העורף ומשרד הבריאות.

מטרת המרכז להביא לתיאום וסנכרון של כל המערכות העוסקות בצמצום התחלואה ושרשרת ההדבקה בקרב קהילת הזרים, בדגש על איתור חולים והוצאתם מהקהילה למלוניות תוך גיבוש תמונת מצב מהימנה ורציפה.

המרכז החל לפעול השבוע במשרדי מנהל השירותים החברתיים העירוני ויושבים בו בו נציגים של כלל הגורמים השותפים: מנהל השירותים החברתיים של עיריית תל אביב-יפו , פיקוד העורף, משרד הבריאות ומשרד הפנים. עיריית תל אביב-יפו ופיקוד העורף בשיתוף כל הגורמים ימשיכו לפעול ככל הניתן לשם הצלת חיים ותמיכה במאמץ הלאומי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

העירייה תמשיך בפעולות אכיפה והסברה נרחבות בשפות זרות כדוגמת ערבית וטיגרינית באזור נווה שאנן והפעלת מערך בדיקות בשיתוף מד״א ובית החולים איכילוב. ככל שתתקבל החלטת ממשלה ויינתנו לעירייה הנחיות נוספות לטיפול באוכלוסייה, נפעל בהתאם. אנו נערכים וערוכים לכל תרחיש שנדרש, בתאום עם הגורמים האחראים.

צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו

Back to top button