משפטי/פלילי
הפרקליטות מבקשת להטיל על משה איבגי 15 חודשי מאסר
בבית משפט השלום בחיפה מתקיים הבוקר (ראשון) שלב הטיעונים לעונש במשפטו של השחקן משה איבגי שהורשע בשתי עבירות של מעשה מגונה בתחילת השנה.
הפרקליטות מבקשת להטיל על איבגי 15 חודשי מאסר. מאידך, סנגורו ביקש להטיל עליו שעות לתועלת הציבור וטען: "אלמלא היה מדובר באיבגי, לא היה מוגש כלל כתב אישום".
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה