מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ ניצן הורוביץ תוקף את נתניהו: שקר שקר תרדוף

יו"ר מפלגת מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ התייחס היום (שבת) לתגובת נתניהו על תחקיר ה"מקור" ותקף אותו בחריפות: "אני מניח ששמתם לב לעובדה שאנחנו נמצאים בעיצומה של מתקפת שקרים, אבל אני לא בטוח אם אתם מודעים להיקפהּ. הנאשם מבלפור וחבורת הסייענים המקיפה אותו, בדומה לכמה מידידיו בעולם, אינם בוחלים בשום השמצה והכפשה ומנהלים מערכה של פייק ניוז נגד כל מי או מה שעומדים בדרכם."

ח"כ הורוביץ ציין כי "עם תחילת משפטו, עם תכנית הסיפוח ההרסנית, ולנוכח המשבר הכלכלי החריף – מלחמת השקרים גוברת. אלה שקרים שהם בעצם איומים, והאיום איננו מסווה כלל. "בעולם מתוקן רביב דרוקר היה נכנס היום לכלא", הגיב נתניהו על תחקיר "המקור" בו הובאו הקלטות מסמרות שיער משיחות שעל תוכנן בין השאר מבוסס כתב האישום נגד ראש הממשלה בתיק 4000.

זו תמונת המצב במדינת ביביסטאן: עיתונאי חוקר צריך ללכת לכלא, אבל ראש ממשלה שעומד למשפט על שוחד, מרמה והפרת אמונים ממשיך לכהן ואפילו מקבל הכשר ממי שנכנסו לפוליטיקה כדי להעביר אותו מתפקידו ולהציב מולו אלטרנטיבה הגונה, ועל הדרך גנבו מאות אלפי קולות של אזרחים שכמהים לשינוי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום : דוברות הכנסת – עדינה ולמן

ח"כ הורוביץ הוסיף כי "כדרכו מאז ומתמיד, נתניהו יורה את השקרים והאיומים הללו, תוך כדי התקרבנות בלתי-פוסקת. הוא הנרדף, הוא המסכן, הוא המאויים. השבוע הגיש תלונה שלישית למשטרה על איומים נגדו ונגד משפחתו, כשהרשתות החברתיות מתפקעות ממש מדברי שטנה ורפש, ושלל איומים, נגד כל מי שלא מתיישר לפי רוח המפקד מבלפור. אני יכול להעיד על זה בעצמי. כל יום, כבר שנים, הרפש והרעל והאיומים… פעם, בעצת גורמי ביטחון צילמתי ושמרתי את האיומים הקשים במיוחד. היום יש כל כך הרבה שאני אפילו לא טורח. ושלא יהיה ספק – כל זה קורה בגלל שיש אור ירוק מלמעלה.

האווירה המורעלת הזו היא גורם חיוני בגלישה של ישראל לשלטון רודני. זו מתקפה בשני ראשי חץ: כתישה של מערכת החוק והמשפט, התקשורת החופשית, והאופוזיציה הפוליטית, ובמקביל תכנית הסיפוח שתהפוך את ישראל למדינת אפרטהייד. חשוב להבין: שתי המתקפות הללו מזינות אחת את השנייה, והן שלובות זו בזו."

הורוביץ התייחס לתכנית הסיפוח ולהפגנה שנערכה השבוע בכיכר רבין בתל אביב: "בהסכם בין גנץ לנתניהו כתוב במפורש שמהלכי הסיפוח יתחילו ב-1 ביולי – עניין של כמה שבועות מעכשיו. שמתי לי למטרה לעשות הכל, כל מה שביכולתנו, כדי לעצור את המהלך ההרסני הזה. מרצ נמצאת בחזית המאבק ולא נרתעת משום הכפשה ונסיונות להסיט את תשומת הלב (״דגלי פלסטין…״) ממה שעומד ליפול עלינו. לכן, יזמנו את ההפגנה הגדולה בכיכר רבין, יחד עם גורמים רבים, וזו היתה הפגנה עצומה, ואני גאה בכך שהובלנו אותה."

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח