מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום חמור נגד 4 גברים: רימו, הפעילו כוח וחטפו במטרה לסחוט

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד ארבעה נאשמים משפרעם המייחס להם ביצוע עבירות בצוותא של חטיפה לשם סחיטה, סחיטה בכוח ובאיומים, תקיפה חבלנית בנסיבות מחמירות, כליאת שווא והשמדת ראיה. בנוסף, מיוחסות לאחד מהנאשמים ריבוי עבירות של סחיטה באיומים, ביחס לתקופה שקדמה למעשה החטיפה.

בבקשת המעצר ציינה התובעת בתיק כי "המשיבים פעלו בצוותא ותכננו מעשיהם בקפידה. הם יצרו מלכודת למתלונן ובאמצעות מעשה תרמית, כוח ואיומים, חטפו אותו על מנת לסחוט אותו. במשך מספר שעות החזיקו המשיבים במתלונן, בביתו של המשיב 2, כשכל אותה עת הם מקללים אותו, משפילים אותו ומכים אותו."

עוד אמרה התובעת כי : "המשיבים לא בחלו באמצעים וניצלו את חולשתו של המתלונן בהיותו מבוגר מהם, נחות מבחינה מספרית וללא נפש חיה שתוכל להושיט לו עזרה. המשיבים אף העצימו את המורא שהטילו על המתלונן בכך שהביאו למקום גם את אביו, השפילו אותו בפניו, הכו אותו בפניו ואיימו על שניהם בהתנהגות ובדברים שאמרו. מסוכנותם של המשיבים נלמדת גם מכך, שלבם לא נכמר על המתלונן, אדם בן 54, ואביו, קשיש בן 82 וחרף גילם הם המשיכו במעשיהם האלימים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button