מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה עצרה 3 גברים מהצפון בחשד לסחר בסמים מסוכנים שונים

משטרת ישראל הודיעה היום (שני) כי עצרה 3 גברים בני 38 21 ו 18 מג'אר שסחרו בסמים מסוכנים שונים מול עשרות לקוחות. הוגש כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

חקירה ממושכת של המשטרה לאורך כחצי שנה, הובילה לחשיפת פרשית סמים בכפר מג'אר. מהחקירה התברר, כי במהלך תקופה שבין חודש ינואר 2020 ועד לחודש מאי 2020, שלושת הנאשמים סחרו בסמים מסוכנים מסוגים שונים- קוקאין, אדולן, חשיש, וקנביס.

שלושת הנאשמים, ששניים מהם הנם אחים (בני ה21 ו 18 מג'אר), החזיקו במספר טלפונים ניידים, אשר באמצעותם היו יכולים "הלקוחות" לשלוח הודעות קוליות או להתקשר במטרה לתאם את סוג הסם והכמות שברצונם לרכוש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך אותה תקופה סחרו הנאשמים בלמעלה מ-50 הזדמנויות עם עשרות לקוחות. אחד מהנאשמים, בן 21, אף ביצע את העסקאות, תוך שהוא מפר את תנאי מעצר הבית בהם שהה.

עוד עלה מהחקירה, כי בחודש אפריל נסע אחד מהנאשמים, בן 38, בכביש 805, מכיוון דיר חנא לכיוון צומת חמרה, כאשר הוא מחזיק ברכב אחד וחצי קילוגרם של סם מסוכן מסוג "קנביס". במהלך הנסיעה הבחין הנאשם במחסום משטרתי לפניו והשליך מהחלון את הסמים. לאחר שעבר את המחסום המשטרתי תפסו השוטרים את השקית עם הסם ומהחקירה עלה, כי הנאשם התקשר לאחר מכן למספר אנשים על מנת שיאתרו את הסם, אך אלו מסרו לו שהסם לא נמצא במקום.

לפני כשלושה שבועות , ב20 במאי עם מעבר החקירה מסמויה לגלויה, נעצרו 3 הנאשמים ובמהלך החיפוש בבתיהם נתפסו סמים, משקל, 12,000 ש"ח וטלפונים ניידים ששימשו כטלפונים מבצעיים של הנאשמים בניהול הסחר בסמים.

הנאשמים נחקרו ובהתאם להתפתחויות בחקירה מעצרם הוארך מעת לעת לבקשת המשטרה על ידי בית המשפט.

בתום חקירה מורכבת ומקצועית הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות במשטרת ישראל, אשר בחנה את הראיות והגישה כנגד הנאשמים בבית משפט השלום והנוער בנצרת כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, סחר בסמים מסוכנים, החזקה בסמים שלא לצריכה עצמית, הפרת הוראה חוקית ושיבוש הליכי משפט. בית משפט השלום שדן בבקשת המעצר הורה על מעצרם של שניים מהנאשמים (בני 21 ו 38) עד להחלטה אחרת.

בנוסף הוגשה בקשה לחלט את רכבם של שניים מהנאשמים בגין הסתייעות ברכב לביצוע העבירות

מהמשטרה נמסר כי "נפעל במגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם ולסכל הפצת סמים מסוכנים לציבור על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה".

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button