משפטי/פלילי

2 תושבי הצפון מואשמים בגניבת תיקים מנשים מבוגרות

המשטרה הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד תושב נהריה ותושב נוף הגליל, בחשד שחטפו ב- 2 הזדמנויות שונות מתושבות נהריה תיק שהכיל מסמכים אישיים וכסף מזומן.

מודעה

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100, בדבר חשד לחטיפת תיק מתושבת העיר בשנות ה- 60 לחייה.

בתום סריקות שערכו שוטרי הסיור של תחנת נהריה, עצרו השוטרים את 2 החשודים, תושב העיר ותושב נוף הגליל, כבני 18, לחקירה בתחנה.

מהחקירה ומכתב האישום עולה כי בתאריך ה 31 במאי, תושבת העיר כבת 60 עשתה דרכה לביתה כשהיא נעזרת בקלנועית, החשודים הבחינו בה , ניגשו אליה כאשר אחד מהחשודים הסיח את דעתה , ובאותו זמן, החשוד האחר חטף את התיק שהיה תלוי על כתפה תוך הפעלת כח, לאחר מכן השניים נמלטו מהמקום.

במקרה נוסף, בתאריך ה 28 במאי הבחינו החשודים בתושבת העיר כבת 92, יחד עם בנה כשהם נעזרים בקלנועית וברשותם תיק שהכיל ארנק וכסף מזומן. כאשר ירדה הקורבן מהקלנועית, רץ אחד החשודים לעבר הקלנועית, גנב מתוכה את התיק והשניים נמלטו מהמקום.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הוגש נגד השניים כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.


אילוסטרציה. קרדיט: freepik


מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 1

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button