מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לניסיון רצח והתאבדות במודיעין עילית: בן 40 ובת 37 במצב קשה

כוחות משטרה ומגן דוד אדום הוזעקו לפני זמן קצר (שבת) למודיעין עילית בעקבות דיווח על צעיר שנמצא שרוע ברחוב לאחר שככל הנראה קפץ מגובה בבניין מגורים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 40 ופינו אותו במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם, לבית החולים שיבא בתל השומר.

הפראמדיקים של מד"א אורן קיינר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב בסמוך לבניין כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל הנשמה הבנו שיש פצועה נוספת באחת הדירות בבניין. התחלנו את הפינוי הדחוף לבית החולים כשהצוות הנוסף עלה לדירה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסריקות שערכו כוחות המשטרה בבניין, נמצאה בדירה אישה בת 37 שעל כל חלקי גופה סימני דקירה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהיא במצב קשה ולא יציב.

פראמדיקית מד"א טל מורג סיפרה: "כשנכנסו לדירה ראינו את הפצועה, אישה בת 37 שהיא בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב קשה ולא יציב לבית החולים."

מבדיקה ראשונית של האירוע עולה כי על פי החשד הגבר דקר את האישה במהלך ויכוח שהתגלע ביניהם ולאחר מכן ניסה להתאבד בקפיצה מחלון הדירה.

כוחות משטרה וחוקרי הזיהוי הפלילי במקום ונפתחה חקירה.

מפקד תחנת מודיעין עלית, רפ"ק צחי חלפון מעדכן על האירוע:

Back to top button