חדשות הארץמבזקים

נמשכים החיפושים אחר הנער בן ה-14 שנעלם בים באשדוד

משטרת ישראל ממשיכה גם היום (שישי) בחיפושים אינטנסיביים אחר הנער בן ה-14 שנסחף שלשום בערב לים באשדוד וככל הנראה טבע.

בחיפושים משתתפים ספינות שיטור הימי של משטרת ישראל, יחידת הפרשים, מסוק ממערך האווירי ויחידות צוללנים של מערך החילוץ במשטרת ישראל ומערך כיבוי והצלה.

כזכור, הנער הגיע לחוף הקשתות באשדוד יחד עם קבוצת נערים ונערות כאשר בשלב מסוים, לאחר שהמצילים כבר עזבו את החוף, נכנסו ארבעה נערים אל המים. גולש שהיה בסמוך אליהם הבחין כי הם נמצאים במצוקה וקרא להם לצאת מהים, לאחר שהתברר כי רק שלושה מתוך הארבעה יצאו מהמים עלה חשש כי הנער הרביעי טבע וכוחות ההצלה הוזעקו במהירות למקום על מנת לאתר אותו. כאמור, החיפושים אחריו נמשכים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד משטרת אשדוד רפ"ק דוד תורג'מן ביום רביעי בשעות הערב התקבל דיווח במשטרת ישראל על מקרה טביעה של נער כבן 14 תושב רחובות שנכנס למים יחד עם חבריו ולא יצא מהמים. עם קבלת הדיווח הוזעקו כוחות שיטור מידי לרצועת החוף, בניסיונות איתור של הנער. פעולות השיטור עם ריכוז מאמץ די גבוה, בפעילות שנעשית גם ימית גם מהאוויר, גם מהיבשה בשילוב של כוחות מיוחדים, יחידות צוללנים, גם של כיבוי והצלה וגם של מערך מתנדבים של יחידת חילוץ והצלה מתוך רצון לאתר את הילד כמה שיותר מהר."

עוד הוסיף רפ"ק תורג'מן כי "היום הפעילות מתרכזת, כפי שאתם רואים, סביב המרינה באשדוד וסביב נמל אשדוד מתוך הבנה שככל הנראה הילד נסחף לאזורים האלה. משטרת אשדוד ממשיכה לרכז את המאמץ סביב ניסיון איתור הילד בתקווה שנוכל להביאו להוריו כמה שיותר מהר".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button