חדשות הארץמבזקים

ח"כ רול סייר במוקד מד"א: ארגון פורץ דרך בעל פיתוחים חדשניים

ח"כ עידן רול (יש עתיד), חבר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות הגיע היום (חמישי) לסיור במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקריית אונו, בליווי ח"כ לשעבר מירב בן ארי.
 
ח"כ רול קיבל סקירה מקיפה אודות הפעילות של מד"א ונחשף למוקד 101 של הארגון, אשר פועל ביעילות יוצאת דופן ועונה לאלפי שיחות חירום מאזרחים בכל יום. בנוסף, קיבל ח"כ רול סקירה על פעילות שירותי הדם של מד"א ועל רכבי ההצלה השונים של הארגון, בהם כאלף ומאתיים אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, כשש מאות וחמישים אופנועי חירום, אופניים חשמליים, בימבולנסים, מסוקים, סירת הים-בולנס, אוטובוסים לטיפול נמרץ ופינוי המוני ורכבי הצלה נוספים של מד"א.
 
כמו כן, התעניין ח"כ רול והתפעל מיכולותיו הטכנולוגיות והמקצועית של מערכת השליטה והבקרה שפועלת במוקד החירום 101 של מד"א אשר פותחה באופן עצמאי בתוך מגן דוד אדום ומאפשרות מענה מהיר של שניות בודדות לאלו הזקוקים לעזרה והתרשם מהתדרוך הטלפוני של החובשים והפראמדיקים במוקד עד להגעת צוותי מד"א. בהמשך שמע על פעילות מד"א בימי משבר הקורונה, בהם ניתן מענה לכ-2,000,000 שיחות שהתקבלו במוקדים שהוקמו בתוך זמן קצר, על מאות אלפי הדגימות לנגיף הקורונה שביצעו צוותי מד"א במתחמי 'היבדק וסע', בבתי האזרחים ובבתי אבות ובמוסדות ברחבי הארץ ועל איסוף מנות הפלסמה שמתרימים שירותי הדם של מד"א מאזרחים שהחלימו מנגיף הקורונה.
 
ח"כ עידן רול (יש עתיד) חבר ועדת הבריאות: "כחבר ועדת עבודה, רווחה ובריאות ולאור העלייה במספר הנדבקים בקורונה בימים האחרונים, ביקרתי היום במוקד הלאומי של מד"א ונפגשתי עם מנכ"ל הארגון, אלי בין, כדי ללמוד עוד על היערכות הארגון לגל שני אפשרי של המחלה. מד"א לוקח תפקיד מרכזי במלחמה של ישראל בקורונה, והוא נערך כעת בצורה יוצאת דופן לגל שני במידה ויבוא. בנוסף שמחתי לגלות שמדובר לא רק בארגון רפואי מוביל בעולם, אלא גם פורץ דרך בתחום הטכנולוגי, בעל פיתוחים חדשניים ברמה הבינלאומית."
 
אלי בין, מנכ"ל מד"א: "ברצוני להודות לך, חבר הכנסת עידן רול, על שהשקעת מזמנך והגעת אלינו. יכולת לראות מעט מן היכולות המבצעיות שלנו, הן בהיבט הטכנולוגי, וכמובן ברמת המקצועיות והמסירות של הצוותים שלנו. לצד ההון האנושי יוצא הדופן, כוחו של מגן דוד אדום נמצא גם בשיטות הפעולה המתקדמות והייחודיות שלו."

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח