מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: בן 63 הדיח קטינות לסמים וביצע בהן מעשים מגונים

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יעקב בן לולו (63) מתל אביב, המונה 4 אישומים בגין הדחת קטינות לסמים מסוכנים, החזקת סם מסוכן, הספקת סם מסוכן, עידוד קטין לשתיית משקה משכר, ריבוי מעשים מגונים בקטינות מתחת לגיל 16, סחיטה באיומים, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד טליה קלמרו, הנאשם נהג לבקר במועדון קהילתי בתל אביב המיועד לבני נוער לאחר שעות הלימודים, באמתלה של עזרה בעבודות תחזוקה. במסגרת ביקוריו במועדון, הכיר 12 קטינות בגילאי 14-17 ובגירה בת 18. בין הקטינות לנאשם נרקמו יחסי ידידות במסגרתם יצר הנאשם קשר עם הקטינות בשיחות ומסרונים תכופים ובהמשך הזמין את הקטינות להגיע למקום מגוריו על מנת לבלות עמו ולצורך סמים מסוג קנאביס. בין יולי 2019 למאי 2020, בעשרות הזדמנויות, לעיתים בתכיפות יומית או שבועית, סיפק הנאשם  בתמורה ושלא בתמורה, קנאביס וצרך עם הקטינות בדירותיו, במתחמים ציבוריים ובפנימיות בהן שהו הקטינות. הנאשם הדריך את הקטינות לגבי אופן הכנת הסמים וסוגים שונים של סמים.

בנוסף מואשם הנאשם כי בחלק מהמקרים שנפגש עם הקטינות, ביצע מעשים מגונים בשתי קטינות. עוד מואשם הנאשם כי סחט באיומים את אחת הקטינות, משלא השיבה לו מכשיר טלפון נייד שרכש בעבורה. הנאשם שלח לה מסרונים מאיימים ושלח קטינות אחרות להשיב ממנה את המכשיר בכוח. אישום נוסף מייחס לנאשם שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה, בכך שלאחר עדות הקטינות במשטרה בעניין תיק חקירה זה, יצר עמן הנאשם קשר, ניסה לברר מה נשאלו בעדותן, ואיים במסרונים שלא ימסרו פרטים למשטרה. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד קלמרו כתבה בבקשת המעצר : "המשיב ניצל למעשה את גילן הצעיר של הקטינות, את האמון שרכשו לו ואת התלות שפיתחו בו בעקבות הספקת הסמים, השתייה החריפה, האוכל וטובות הנאה אחרות על ידו, לביצוע מעשים מגונים בחלק מהקטינות, ולשליחתן להבאת מכשיר הטלפון הנייד לרשותו ולהשפעה עליהן אף בהקשר לחקירה שנוהלה כנגדו. התנהלות זו מעידה כי המשיב מסוכן לציבור הקטינות, ולא רק בהיבט של סמים מסוכנים".

החקירה בוצעה על ידי תחנת שכונות במשטרת מחוז תל אביב.
 

קרדיט: freeimages
 

Back to top button