צבא וביטחון

שר הביטחון גנץ והרמטכ"ל כוכבי סיירו בפיקוד הצפון

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (שלישי) בפיקוד הצפון ביחד עם הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, ומפקד אוגדה 210 ("עוצבת הבשן"), תא"ל עמית פישר.

מודעה

זהו הסיור הראשון שעורך גנץ בפיקוד הצפון במסגרת תפקידו, ובו התמקד באתגרים הביטחוניים בזירה הצפונית ובראשם הנוכחות האירנית בסוריה וההתפתחויות בזירה הלבנונית.

גנץ המשיך את היום במפגש עם ראשי יישובי קו העימות בצפון, בהשתתפות השר מיכאל ביטון ובהובלת ראש פורום קו העימות וראש מועצת מטה אשר, משה דוידוביץ'. במפגש עלו נושאים אזרחיים וביטחוניים הנוגעים ליישובי הצפון וביניהם סוגיית המיגון.

צילום: דובר צה"ל
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.
Back to top button