מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ איילת שקד תקפה את חוטובלי ועוררה מהומה במליאת הכנסת

ח"כ איילת ‏שקד אמרה הערב (שני) במליאת הכנסת בנאום חריף: "ציפי חוטובלי את הולכת שולל את הציונות הדתית. אמרת לציבור 'אל תדאגו אני אדאג לציונות הדתית'. איך את נותנת את הועדה למינוי דיינים לחרדים?! חרפה".

"כמה אני בקמפיין הבחירות דברתי בפני הציונות הדתית והסברתי שאם לימינה לא יהיה כוח פוליטי, נתניהו יקח את מה שחשוב לנו ויתן אותו לחרדים. והשרה חוטובלי את כנציגת הציבור הולכת שולל את ציבור הציונות הדתית כי אמרת להם 'אל תדאגו אני אדאג לצינות הדתית'. איך את נותנת שראשת הועדה למינוי דיינים תעבור ליידי החרדים?? איך את עושה את זה? חרפה! אין לי מילה אחרת." תקפה שקד.

עוד אמרה שקד כי "אם לציונות הדתית לא היו 6 מנדטים לא היינו נותנים לזה לקרות. אנחנו בקואליציה לא היינו נותנים לדבר כזה לקרות, נלחמנו מלחמת חורמה על זה. נתניהו אמר אתם תלכו לאופוזציה תסתפקו בריסיסים ואני את הועדה למינוי דיינים אתן לחרדים. זו חרפה! אני מקווה מאוד שהציונות הדתית בפעם הבאה תהיה חכמה ותראה איך נתניהו הוליך אותם שולל ואיך אתם הולכתם אותם שולל. הציבור לא יסלח לכם!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. שקד עוד לא הלכת הייתה מה קרה מה יש לך להציע את בכלל ציונית את בכלל דתית את לא דתית ולא ציונית את אם כל רע בעולם את הרסת לנו את הדת ואת הציונות ואת עוד מדברת את קנאית מכל העולם את לא יודעת מה לעשות איך לאכול את זה שאת באופוזיציה חלמת יותר מדי החלומות שלך היו מוגזמים תגידי תודה שבגלל משאירים אותך בכנסת יחד עם המפלגה המשותפת ועם לפיד את אין לך זכות דיבור ואיןצלך קשר לציונות הדתית זהות אישית לא מעניינת אותי וגם לא זהות לאומית דיי
    נמאסת עלינו מכל הכיוונים

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח