מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: שב לדירה רעול פנים וניסה לאנוס את החברה של אשתו

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד אברהם בן יעקב, בן 43 מלוד, בגין ניסיון אונס תוך גרימת חבלה, התפרצות בתחבולה למקום מגורים ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יולנדה טולדנו בובליל, בין אשתו של הנאשם למתלוננת ישנם קשרי חברות. עקב הקשר החברי בין המתלוננת לבין אשת הנאשם נוצרו גם קשרי חברות בין המתלוננת לבין הנאשם, יחסים אשר לא נשאו אופי מיני.

ב- 5.5.20 בשעות הערב המאוחרות הגיע הנאשם לביתה של המתלוננת בלוד לבקשתה ותיקן דלת של ארון ולאחר מכן עזב את הדירה. מאוחר יותר, בשעה 23:30 לערך, שב הנאשם לבית המתלוננת, כשברשותו כפפות, מסכה מסיליקון המכסה את כל הראש בצורת גורילה ובד שחור, וזאת במטרה לאנוס את המתלוננת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם עלה בחדר המדרגות לקומה בה דירתה של המתלוננת, עטה את הכפפות והמסכה על ראשו, ולאחר מכן הוריד את מתגי החשמל של הדירה שהיו בחדר המדרגות, כך שהשתרר חושך בדירה, וזאת על מנת לגרום למתלוננת לפתוח את דלת הדירה.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

באותה עת שהתה המתלוננת לבדה בדירה, ולאחר שהתנתק זרם החשמל בדירה, יצאה מהדירה. אז הגיח לעברה הנאשם, תפס אותה בכוח בידיה וגרר אותה חזרה לתוך הדירה ולתוך חדר השינה שלה. המתלוננת שאלה את הנאשם מי הוא ומה הוא רוצה ממנה. בתגובה הנאשם השמיע קולות נהמה על מנת להפחיד את המתלוננת והורה באצבעו למתלוננת לשכב על מזרן שנמצא בחדר.

הנאשם ניסה לקשור את הבד על עיניה, ניסה לדחוף את הבד לפיה של המתלוננת, ניסה לקשור את ידיה עם הבד, אך המתלוננת נאבקה בו והוא לא הצליח. הנאשם דחף בכוח את המתלוננת לעבר המזרן וכתוצאה מכך, המתלוננת נפלה עליו, והנאשם הוריד בכוח את מכנסיה ותחתוניה של המתלוננת. המתלוננת התחננה לנאשם כי יניח לה ואמרה לו כי היא בתקופת הווסת, ונאבקה בנאשם עד שהצליחה להרים את מכנסיה. בתגובה הכה הנאשם את המתלוננת במכת אגרוף בפניה וניסה בכוח לחנוק אותה עם הבד, בכך שכרך אותו סביב צווארה, בעוד המתלוננת נאבקת בו, בוכה וצועקת לעזרה.

המתלוננת, אשר ראתה שאין באפשרותה להתגבר על הנאשם, פעלה מתוך תושייה, ואמרה לו "זה מה שאתה רוצה, אני לא יכולה בלי סיכת הראש, לך למטבח להביא לי את הסיכה". הנאשם צעד לעבר המטבח, אז דחפה אותו המתלוננת מחוץ לדלת החדר, נעלה את דלת החדר, תוך שהנאשם דוחף את הדלת ומנסה להיכנס חזרה לחדר. המתלוננת החלה לזעוק לעזרה והנאשם נמלט מהמקום.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד טולדנו בובליל כי "…כנגד המשיב קמה חזקת מעצר… שכן קיים יסוד סביר לחשש כי שחרור המשיב יביא לסיכון שלום הציבור בכלל ושלום המתלוננת וציבור הנשים בפרט – למשיב מיוחסת ביצוע עבירת ניסיון אינוס, תוך התפרצות בתחבולה לדירתה של קורבן מוכר לו, תוך אלימות והפחדה. התעוזה הנלמדת מפרטי האירוע מעידים על מסוכנותו של המשיב, ועל העדר יכולת לשלוט בדחפיו".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

תגובה אחת

Back to top button