מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: שני צעירים רצחו את מיכאל מילר בחדר המלון בתל אביב

משטרת ישראל התירה לפרסם היום (רביעי) כי הצליחה לפענח את רצח מיכאל מילר על ידי רעולי פנים בחדרו במלון בתל אביב בחודש אפריל האחרון. הבוקר הוגשו כתבי אישום כנגד שני חשודים במעשה.

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נוריאל חג'אני בן 24 מגבעת שמואל ויעקב רובין בן 18 מבני ברק בגין רצח בנסיבות מחמירות של מיכאל מילר ז"ל. בנוסף מואשמים השניים בתקיפה בצוותא, כליאת שווא, איומים, שיבוש מהלכי משפט וניסיון להשמדת ראיה.

המנוח בן 26, בן יחיד להוריו, הוביל את הרוצחים לחדרו ונורה בראשו באמבטיה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עוה"ד רוזי כבאז ובן צור, בין חג'אני למנוח קיים סכסוך בנוגע לחוב כספי שהמנוח חב לו. חג'אני דרש מהמנוח לשלם לו את החוב, ואיים עליו בפגיעה בגופו. בעקבות זאת, קשרו הנאשמים קשר לגרום למותו של המנוח.

ביום 18.4.20 בשעה 13:40 לערך, נרצח מיכאל מילר בחדר במלון בתל אביב. על פי כתב האישום, הנאשמים הצטיידו באקדח, חבלים וטלפון ייעודי והגיעו למלון בו שהה המנוח ברחוב הירקון בתל אביב. הנאשמים רכבו על אופנוע מגבעת שמואל למלון בתל אביב תוך תיאום עם המנוח, שם פגשו אותו בלובי ועלו עמו לחדר במלון אותו הוא שכר, כשעל ראשם קסדות וכיסוי פנים.

עם כניסת החשודים והמנוח לחדר, שלף חג'אני את האקדח והוביל את המנוח אל חדר האמבטיה, שם ירה בראשו, בעוד שרובין – החשוד השני שמר בחדר על שני גברים נוספים, אורחיו של המנוח עמו שהו בחדר משעות הלילה. האורחים ניסו לצאת מחדר המלון אך רובין מנע מהם וכלא אותם בחדר המלון. חג'אני הצמיד את האקדח לראשם כשהשניים מתחננים על חייהם, ורובין קשר את האורחים בידיהם ורגליהם. מיד לאחר מכן ירה חג'אני ירייה נוספת במנוח, על דעת רובין על מנת לוודא את מותו של המנוח. הנאשמים עזבו את חדר המלון לאחר שנטלו עמם את מכשירי הטלפון הניידים של האורחים, של המנוח והטלפון של המלון, עלו על האופנוע ונמלטו בנסיעה מהירה תוך מעבר ברמזורים אדומים.

בדרך עצרו הנאשמים סמוך לגשר המכביה בפארק הירקון והשליכו את הטלפונים במטרה להעלים ראיות ולשבש את חקירת מעשה הרצח.

צילום: דוברות המשטרה

זמן מה לאחר שנמלטו החשודים, שני הגברים שנותרו בחדר השתחררו מכבילתם ודיווחו למנהל הקבלה אודות הרצח.

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, פתחו בחקירה אינטנסיבית וחכמה, במסגרתה ביצעו פעולות חקירה, שהובילו עד מהרה לבניית מסלול המלטות החשודים ולאיתור ראיות , שהוסלקו על ידי החשודים במטרה להעלימן. בין היתר, הצליחו החוקרים להצביע על מיקומים מדוייקים במעמקי נחל הירקון ולהכווין צוללנים לאיתור ראיות משמעותיות בתוך מי הנחל.

שני החשודים נעצרו ב- 21.4.20, שלושה ימים לאחר הרצח ומעצרם הוארך מעת לעת, תוך שחקירת המשטרה נמשכת בליווי צמוד של פרקליטות מחוז תל אביב, אשר הגישה כאמור נגד השניים כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

בבקשת המעצר כתבו עוה"ד כבאז וצור: "המשיבים ביצעו את המיוחס להם, לאחר תכנון מראש, בתעוזה, בקור רוח ובאלימות חמורה, כאשר בחדר המלון שוהים יחד עם המנוח אורחים נוספים. המשיבים תקפו את שני אורחים, איימו עליהם באמצעות הנשק וקשרו אותם באמצעות חבל בו הצטיידו מבעוד מועד. המשיבים פעלו ללא חשש או מורא, חדורי מטרה ונחושים לבצע את זממם – נטילת חיי אדם".

מהמשטרה נמסר כי "פענוח רצח זה מצטרף לפענוחים נוספים של מקרי רצח מהעת האחרונה. נמשיך לפעול למיצוי הדין עם העבריינים אשר פוגעים במרקם החיים הנורמטיבי ולשמירה על שלומו ובטחונו של הציבור".

רפ"ק ליאור חבקוק, ראש צוות החקירה מספר על החקירה על רקע צילומים מהחיפושים בנחל הירקון ( צוללני זק״א וצוללני להב״ה של כב״ה)

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Back to top button