צרכנות

מה תפקידו של בודק מוסמך למתקני הרמה?

בענפי התעשייה וענפי המסחר השונים, תוכלו למצוא מתקני הרמה כבדים. לרוב תוכלו למצוא ואתם גם בענפי הבניה, ענפי הרכב, לוגיסטיקה והתפעול.

מתקני הרמה כבדים משמשים לרוב לשינוע לוגיסטי באופנים שונים במפעל או בשטח העבודה.

אם אתם מנהלים מפעל מסחרי, בעלי עסק בתחום תעשייה, עסק משפחתי, אתם בעלי ארגון או משתמשים באופן יומיומי במתקני הרמה הצריכים בדיקה שגרתית ואתם מחפשים בודק מוסמך למתקני הרמה לאיתור תיקון וייעוץ בכל הנוגע למתקני ההרמה בחברתכם הגעתם למקום הנכון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במדינת ישראל קיימת פקודת בטיחות בכל הנוגע לתהליך העבודה עם מתקני הרמה כבדים , זאת נכון לשנת 1970 –  על פי החוק בישראל כל מכונת הרמה חייבת בבדיקת תקינות על ידי בודק מוסמך של מתקני הרמה לפני הפעולה הראשונית  וגם לאחר מכן.

החוק בישראל קובע כי כל מכונת הרמה וכל חלקיה צריכה לעבור בדיקה יסודית בכל 14 חודשים וזאת גם עד ידי בודק מוסמך למתקני הרמה.

על פי החוק, יש מכונות הרמה בישראל שצריכות להיבדק גם לאחר 6 חודשי עבודה והן: עגורני צריח, פיגומים תלויים, פיגומי תורן, במות הרמה וזאת בהתאם לדרישות החוק.

מה זה בודק מוסמך למתקני הרמה

כל עבודה במפעל, מחסן או מרכז לוגיסטי בדרך כלל דורשת שימוש בציוד כבד שמשקלו יכול להגיע למאות קילוגרמים ואף יותר מכך.

בעלי המקצוע שהם בודקי מתקני הרמה מוסמכים מרימים במסגרת תפקידם ציוד כבד נדרשים לשמור על כללי בטיחות.

טעויות בכל מה שקשור לתחזוקה שוטפת של מתקני הרמה כבדים יכולות לגרום לנזק גופני חמור, נכות קשה ועד למוות.

הדרך הטובה ביותר להרים ציוד כבד היא באמצעות ציוד משנע שפותח במיוחד לאפשר הרמה של ציוד כבד באמצעות מערכות הנעה וציוד הרמה.

בודק מתקני הרמה ואביזרי הרמה מוסמך מבצע את בדיקת הכלים הרלוונטיים כגון: עגורנים, רכבלים, מנופים מוסעים, רמפות, במות ועוד לפי חוקים, תקנות, נהלים מפרט בדיקות או הוראות מפקח העבודה הראשי החלים בארץ לגבי אותו כלי.

 

בודק מתקן הרמה מוסמך חייב לפעול לפי תקנים ישראלים שנקבעו בחוק או תקנים בינלאומיים המובילים בתחום מכונות כבדות, הוראות היצרן של אותו הכלי וכל כללי בטיחות המקצוע ההנדסיים והבטיחותיים המקובלים בתחום הרלוונטי. על סמך בדיקתו ואבחנתו  הבודק קובע אם לאשר הפעלת מתקן כבד ובאילו תנאים.

 

אילו שירותים בודק מוסמך יכול להעניק?

בודק מתקן הרמה הינו איש מקצוע אשר בודק מכונות הרמה וגם אביזרי הרמה משלימים.

בדיקתו של בודק מוסמך למתקני הרמה כוללת: מכונות הרמה, מלגזות, במות הרמה, מנופים, פיגומים, רמפות, שרשראות, אונקלים, מתלים, ליפטים, עגורנים, עגורני טעינה עצמית, במות הרמה, במות הרמה ניידות, פיגומי תורן, דופן הרמה אחורית.

בנוסף, בודק מוסמך בודק גם אביזרי הרמה משלימים הם:  מענבי שרשרת ומענבי כבל, שאקלים, רצועות הרמה, קורות הרמה, אונקלים, גלגלות ואבירי חיבור תלישים אחרים.

תוך כמה זמן מתקבל אישור למכונות הרמה ?

בודק מוסמך למתקני הרמה יודע לזהות את הצרכים של הלקוחות, לאבחן באופן מדויק את התקלות, להגיע מידית ללקוחות ולעמוד בתקני השירות והבטיחות.

בכל הקשור לבודק מוסמך למתקני הרמה עדיף להזמין בודק בעל ניסיון רב בתחום הנדסת המכונות ובפרט בתחום מתקני ההרמה.

לאחר ביצוע הבדיקה המקצועית והמקיפה ביותר יקבל בעל הכלי הכבד את תסקיר בדיקת הבטיחות והצעת מחיר לביצוע העבודה.

 

לסיכום –

אם אתם מחפשים בודק מוסמך למתקני הרמה, איש מקצוע אמין המכיר את העבודה תוכלו לפנות לייעוץ מידי בחברתנו, אנו יודעים לאבחן ולבדוק את מתקני הרמה ואביזרים משלימים.

בודקי הרמה מוסמכים יגיעו לפגישת היכרות וייעוץ ללא התחייבות, איתור תקלות, ביצוע בדיקה מקצועית לפי הצורך האישי שלכם ולפי מכונות הרמה כבדות.

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח